Brwi pełne krasy z Delia Cosmetics

środa, 27 czerwca 2018
Kochani

Marka Delia potrafi zaskoczyć, jeśli chodzi o swoje przesyłki dla Ambasadorek. Za każdym razem, gdy otrzymuję paczkę od tej firmy pojawia się duży uśmiech i słynne "wooooow":) Niejednokrotnie, na blogu pokazywałam Wam nowości marki, do pielęgnacji twarzy, stóp, dłoni, włosów, makijażowe inspiracje na karnawał i wiele innych. Tym razem kurier dostarczył mi przesyłkę wypełnioną po brzegi produktami, które pozwolą mi zadbać o piękne brwi! Zobaczcie, ile tego jest:)




Przepiękny karton, w którym umieszczono produkty, podpowiada, na czym tym razem skupi się marka Delia Cosmetics. 


Zawsze, w paczce znajduje się liścik z podpowiedziami, jak możemy się zainspirować danym produktem. Paczka pojawiła się z okazji świętowania dwudziestolecia marki. Sto lat, Delio!


W pudełku znalazłam aż 22 produkty do wszechstronnego zadbania o brwi! Wśród nich znajdują się różnego rodzaju henny, serum na wzrost brwi i rzęs, pomady, żelowe korektory, paletka z produktami do stylizacji oraz pęseta z logo marki. 


Kultowa - tradycyjna henna do brwi  w trzech odcieniach, a mianowicie czarnym, szarym i brązowym. Znają ją nasze babcie, mamy, wszak z tego słynie Delia. 


Delia nie spoczywa na laurach i pracuje nad nowymi formułami i w ten sposób otrzymałam także 3 henny do brwi z nową formułą, olejkiem arganowym i w tradycyjnych trzech kolorach. 


Jeśli nam mało henny, pojawia się jeszcze jedna, tu formuła żelowa, ponownie w trzech kolorach. 


Ta henna chyba najbardziej mnie zaciekawiła. Jest to jednoskładnikowa, ekspresowa henna do brwi z olejkiem arganowym, z dwóch odcieniach. Chyba ona pierwsza pójdzie w ruch.


W przesyłce znalazłam także 3 kolory maskary do brwi z naturalnymi olejkami i D-panthenolem. Mamy 3 odcienie, a maskara ma kremową formułę.


Nie zabrakło dwóch odcieni żelowego korektora do brwi z keratyną. Mam odcienie brązowy i czarny.


Nie mogło zabraknąć mini pęsety, która zadba o nasze brwi i sprawi, że bez problemu usuniemy niepotrzebny włosek. 


Aby wzmocnić nasze brwi i rzęsy możemy sięgnąć po Serum na wzrost rzęs i brwi, które ma dać widoczny efekt już po 15 dniach stosowania. 


W boxie od Delii znalazłam także Stylist Set for Eyebrows, który będzie jak znalazł na wyjazdy!


To już wszystkie produkty, jakie tym razem sprezentowała mi marka Delia. Bardzo dziękuję za przesyłkę, a Was zapraszam do regularnych odwiedzin, bo na pewno pojawią się recenzje:)


Znacie któryś z tych produktów?

1 komentarz:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)