Paleta, "beauty blender" za grosz? Promocja weekendowa

sobota, 5 maja 2018
Kochani

W sklepie internetowym Kosmetyki z Ameryki ruszyła promocja, na którą warto zwrócić uwagę. Jeśli zrobimy zakupy za minimum 50 zł, możemy wybrać jeden z gratisów, a są to:


Mnie oczywiście zaciekawiła paleta MUA, miałam kiedyś cienie tej marki i byłam z nich zadowolona. nie mam jednak nic na liście zakupowej, więc odpuszczam tym razem, ale może Wam przyda się ta wiadomość.

Tymczasem zmykam do porządków i sesji zdjęciowej na bloga. Jutro podpowiem, o czym poczytacie w przyszłym tygodniu. 

Miłej soboty!

3 komentarze:

  1. A ja nie lubię tych cieni MUA, za mocno się błyszczą jak na mój gust. Za to zaciekawiła mnie gąbka. Ale nie na tyle by rzucać się na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo :D muszę zerknąć na tę stronę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam właśnie, dostałam maila z powiadomieniem o promocji :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)