Nowości z Drogerii Natura - zniżka 40%

środa, 2 maja 2018
Kochani

Nie samym Rossmannem człowiek żyje, zatem dzisiaj zapraszam na wpis o moich nowościach z Drogerii Natura, jakie kupiłam korzystając z 40% zniżki. Postawiłam na ulubieńców i ciekawą nowość... 




1. High Gloss Color Lipgloss od My Secret to fantastyczny produkt dla osób, które nie przepadają za matowymi kosmetykami do ust (czyli ja ;)) Jestem zadowolona, bo zapewnia ustom super kolor, ale i nawilżenie. Postawiłam na neutralny odcień, który będzie jak znalazł do dziennych makijaży. Zapłaciłam za niego ok. 6 zł. 
2. Pierre Rene Professional - Brow Liner w odcieniu Ginger Bronze. Dostałam ten produkt w be Glossy, spodobał mi się ogromnie i postanowiłam kupić inny odcień, bardziej dopasowany do moich brwi. Produkt kosztował 40% taniej, więc nie zastanawiałam się. 
3. Nie mogłam sobie odmówić zakupu nowej palety cieni My Secret w wiosennych barwach. Przepiękna i kosztująca grosze propozycja na pewno pojawi się w osobnym wpisie. 
4. Bielenda - Nawilżająca mgiełka kokos & aloes do twarzy i ciała, która nawilza, tonizuje, zostawia na twarzy delikatną mgiełkę zapachową. Tu skusił mnie kokos. Widzę kokos i kupuję w ciemno, tak już mam z tą nutą zapachową. 

To już koniec krótkiego przeglądu nowości z Drogerii Natura. Z pewnością wrócę z recenzją palety.
Znacie któryś z tych produktów?

2 komentarze:

  1. Ciekawe nowości :) Mgiełka kokosowa mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mgiełkę kupiłam jakiś czas temu, ale jeszcze nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)