2+2 na pielęgnację twarzy w Rossmann - haul

czwartek, 24 maja 2018
Kochani

Ruszyła kolejna promocja w Rossmannie dla posiadaczy konta w Klubie Rossmanna. Tym razem możemy zadbać o piękno naszej cery, kupując produkty do pielęgnacji twarzy. Zasada jest prosta, wybieramy 4 rzeczy, a płacimy za dwie najdroższe.  Co wrzuciłam do koszyka? Pytałam Was wczoraj na blogu, czy chcecie taki wpis i dostałam wiele maili z prośbą o zaprezentowanie zakupów. Zapraszam:)






Na zdjęciu zaplątała się gąbeczka Wibo Pro Beauty Sponge, która wreszcie pojawiła się w Rossmannie, więc dorzuciłam ją do zamówienia. Mam jedną w użyciu, ale druga będzie jak znalazł, na wyjazdy itp. Dla mnie to najlepsza gąbeczka, po Blend It, beauty blender jest u mnie najgorszy i leży w kącie. Ok, przejdźmy do tego, jakie produkty wybrałam do pielęgnacji twarzy:

1. Perfecta Nawilżenie + Oczyszczenie - glicerynowy peeling sauna miałam już dwa razy i tak mocno go polubiłam, że znowu musiałam wrzucić do koszyka. Na wizażu przeczytamy o nim:"O wyjątkowej miodowej konsystencji „gel to milk”. Pozwala na wykonanie przyjemnego, nawilżającego masażu dzięki 100% naturalnym drobinom peelingującym z łupin orzecha włoskiego oraz swojej niezwykłej, delikatnie rozgrzewającej formule. Polecany jest do pielęgnacji skóry wymagającej oczyszczenia, wygładzenia i nawilżenia. Green tea detox oczyszcza komórki skóry usprawniając proces detoksykacji, działa silnie antyoksydacyjnie oraz ochronnie przed czynnikami zewnętrznymi. VIT.E Hydra działa nawilżająco, poprawia elastyczność i miękkość skóry, chroni przed nadmierną utratą wody z naskórka. 100% naturalne drobinki peelingujące z łupin orzecha włoskiego, delikatnie peelingują powodując złuszczanie martwych komórek naskórka." Uwielbiam w nim wszystko, działanie, zapach i wydajność. Super!

2. Bielenda - Moisturizing Cream Coconut&Aloe - kupiony dla mamy, która miała go już i jest z niego zadowolona. Co o nim wiemy? "Bielenda Hydra Care to preparat w formie lekkiego kremu, przeznaczonego do pielęgnacji suchej i odwodnionej cery mieszanej. Zawiera niezwykle efektywne połączenie łagodnych, ale skutecznych składników pielęgnujących: bogatą w witaminy i minerały wodę kokosową, łagodzący i napinający naskórek sok z aloesu, antybakteryjną i przeciwtrądzikową azeloglicynę oraz rozjaśniającą i regenerującą wit. B3. Krem nawilża, rozjaśnia przebarwienia, lekko matuje, ściąga pory i zmniejsza ich widoczność, wygładza, sprzyja znacznej poprawie wyglądu i kondycji naskórka. Wyjątkowa lekka wodna formuła nie obciąża skóry, świetnie się rozprowadza, natychmiastowo wchłania, pozostawiając uczucie zmatowienia, nawilżenia i odświeżenia.
Krem daje efekt satynowej miękkości i wygładzenia naskórka. Jest idealny zarówno do samodzielnego stosowania jak i pod makijaż." Mamie odpowiada i porzuciła dla niego swojego dotychczasowego ulubieńca.

3. Bielenda - płyn micelarny z serii Botanic Spa Rituals, Kurkuma + Chia,ma oczyszczać, regenerować i przywracać blask. 100 procent składników aktywnych jest pochodzenia naturalnego.
"Botaniczny płyn micelarny do każdego rodzaju cery, zwłaszcza suchej, szarej, pozbawionej blasku, o obniżonej jędrności; z rozszerzonymi porami, skłonnej do podrażnień, to bogata dawka natury, która przywróci komfort nawet najbardziej wymagającej skórze. Poddaj się rytuałowi roślinnej pielęgnacji, a przekonasz się jak natura zatroszczy się o Twoją cerę, jak dokładnie płyn oczyści i odświeży naskórek, skutecznie usunie makijaż i pozostałe zabrudzenia. Zapewni skórze wszystko czego potrzebuje na etapie oczyszczenia, zregeneruje, nawilży, złagodzi podrażnienia, doskonale przygotuje cerę na przyjęcie kremu, serum lub olejku z linii Botanic Spa Rituals."
Jestem go bardzo ciekawa, bo ostatnio, co chwilkę słyszałam, jak jest rewelacyjny!

4. Evree - Soda Clean - Sodowa pianka do mycia twarzy - Jakie są zapewnienia producenta?
 "Soda Clean sodowa pianka do mycia twarzy. Do skóry suchej i normalnej. Zanieczyszczenia i zaskórniki to zmora Twojej skóry? Jeśli czujesz, że potrzebuje głębokiego oczyszczenia, ale tradycyjne peelingi za bardzo ją podrażniają – sięgnij po sodowe mikro-oczyszczanie. Pianka dokładnie i głęboko odblokowuje pory, delikatnie i bez podrażnień. Usuwa makijaż, brud i inne zanieczyszczenia. Cera po umyciu jest nawilżona i niesamowicie oczyszczona. Soda oczyszczona redukuje istniejące zaskórniki oraz zapobiega powstawaniu nowych. Zmniejsza widoczność śladów po niedoskonałościach i wyrównuje strukturę skóry. Delikatnie, bez podrażnień. Łagodny czynnik myjący usuwa brud, bez wysuszania skóry. Nie zawiera SLS. Testowany dermatologicznie."
Produkt z tej linii zaciekawił mnie tak mocno, że miałam problem, który z nich wybrać. Do wyboru mamy jeszcze np. sodę w proszku, którą mieszamy z odrobiną wody lub olejku i używamy do zmywania. Lubię takie nowości. 

Znacie któryś z produktów? Co wpadło do Waszego koszyka?

1 komentarz:

  1. Ooo nawet nie wiedziałam, że jest teraz taka promocja :) Nie znam tych produktów, ale skuszę się chyba na ten krem z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)