Zapytanie o Rossmann

sobota, 7 kwietnia 2018
Kochani

Właśnie (korzystając z przepięknej pogody) przygotowuję dla Was wpisy na najbliższe dni. Z pewnością dam Wam jutro znać, o czym poczytacie wkrótce. Chciałam zapytać, czy interesuje Was wpis z moimi typami z Rossmanna oraz taki, w którym opowiem Wam, czy produkty, które kupiłam na poprzedniej tego typu promocji spisały się u mnie, czy nie? Czekam na Wasze głosy, tu lub na @

Życzę udanego i ciepłego dnia!

ps.  W Shinybox ruszył weekend darmowej dostawy. Kwietniowy box będzie przygotowany we współpracy z Drogeriami Natura.


2 komentarze:

  1. Wpis może się przydać na przyszłość, niekoniecznie w rossmann. Mnie rossmann zniechęcił do promocji swoimi ostatnimi posunięciami, więc na promocję się nie wybieram. Ale Twój wpis chętnie przeczytam. Także ja jestem na TAK za publikacją takiego wpisu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja juz skorzystałam z promocji w Rossmannie, ale z przyjemnością zobaczę co polecasz ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)