Lekkie musy do pielęgnacji ciała od Nivea

czwartek, 5 kwietnia 2018
Kochani

Jakiś czas temu dotarła do mnie przesyłka od marki Nivea z nowościami w ich asortymencie, a mianowicie lekkimi musami do pielęgnacji ciała. 


W tradycyjnym granatowo - białym opakowaniu z logo Nivea znalazłam dwa rodzaje musów, w iście wiosennej szacie graficznej:)




Lekki mus do pielęgnacji ciała - Świeży ogórek x Herbata Matcha

"Ciesz się zmysłową ucztą z nowym musem NIVEA. Delikatny i lekki jak chmurka szybko się wchłania i zapewnia natychmiastowe nawilżenie. Puszysty mus nasycony zapachem świeżego ogórka i herbaty matcha zaspokoi pragnienie Twoich zmysłów na prawdziwe orzeźwienie!
  • Delikatny i lekki jak chmurka mus szybko się wchłania i zapewnia natychmiastowe nawilżenie
  • Kuszące połączenie zapachów świeżego ogórka i herbaty matcha"

Lekki mus do pielęgnacji ciała -  Dzika Malina x Biała Herbata

" Ciesz się rozpieszczającą chwilą z nowym musem NIVEA®. Delikatny i lekki jak chmurka szybko się wchłania i zapewnia natychmiastowe nawilżenie. Puszysty mus nasycony kuszącym połączeniem zapachów dzikiej maliny i białej herbaty sprawi, że Twoja skóra zapragnie więcej!
  • Delikatny i lekki jak chmurka mus szybko się wchłania i zapewnia natychmiastowe nawilżenie
  • Kuszące połączenie zapachów dzikiej maliny i białej herbaty"

Moja opinia:

Gdy tylko zobaczyłam te produkty, stwierdziłam, że bardziej wiosennego produktu Nivea nie mogła wysłać. Ich szata graficzna jest przepiękna, pastelowe kolory, zachęcające owoce na zdjęciu. Pomyślałam, że tak ciekawie wyglądający kosmetyk, musi pachnieć równie zachęcająco...nie pomyliłam się! Fenomenalne zapachy, nie potrafię wybrać jednego, ulubionego. Są idealne na wiosenno - letnie dni. Lekka konsystencja będzie również pożądana w tych ciepłych porach roku. Kosmetyk łatwo się wchłania, ale zostawia super nawilżoną, pięknie pachnącą skórę. Pokochałam je od pierwszego zastosowania i na pewno będą u mnie często gościć.

Znacie je?

3 komentarze:

  1. tyle już czytałam o tych musach że mam na nie ochotę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co rusz spotykam się z recenzją tych musów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tych musów, chętnie sięgam po produkty Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)