Yves Rocher haul

piątek, 16 marca 2018
Dzień dobry

W dzisiejszym wpisie pokażę Wam moje zdobycze z oferty mailingowej Yves Rocher. Postanowiłam z niej skorzystać, bo skończył się zapas moich ulubieńców z tego sklepu, a gratisy tym bardziej mnie przekonywały.

Oto, co wpadło do mojej kosmetyczki, którą otrzymałam jako drugi prezent. Kosmetyczka jest przepiękna i będzie idealna np. na weekendowy wyjazd na Meet Beauty Conference ;)




Iście wiosenna, z moim ulubionym printem (groszki) jest dostępna przy zakupach za 69 zł.


Prezentem za skorzystanie z ulotki był lakier dający efekt żelu. Postawiłam na odcień maliny, który będzie idealny na letnie dni!



Celem mojej wyprawy do YR był zakup płukanki octowej z malin do włosów. Zawsze kupowałam mniejszą wersję, ale obecnie można kupić 400 ml w cenie małego opakowania. Super deal! 

Płukanka octowa pomaga włosom wydobyć swój blask, po spłukaniu pozostają jedwabiste i lśniące. O pięknym zapachu malinowym. Uwielbiam ją od dawna i często do niej wracam. 


Zakupiłam również kolejne opakowanie ukochanej wody o zapachu werbeny. Tym razem zapłaciłam za nią 50% taniej i to również mnie ucieszyło! Nie dość, że sporo zaoszczędziłam, to jeszcze uzupełniłam zapasy i otrzymałam wspaniałe prezenty. Lubię zakupy w Yves Rocher, a Wy?


4 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)