Ruszyły promocje z okazji Dnia Kobiet

piątek, 2 marca 2018
Kochani

Chwytajcie informacje o promocjach z okazji Dnia Kobiet


W Sephorze obowiązuje zniżka -20% na cały asortyment, zniżka obowiązuje zarówno w sklepie online, jak i w perfumeriach stacjonarnych.

W Hebe zapachy damskie kupimy do 60% taniej, a pielęgnację twarzy do 40% taniej.  Tu czuję się mocno skuszona, bo mam trochę braków w zapasach;)

W Douglasie w tzw. Ofercie miesiąca możemy kupić kultowy produkt Laura Mercier za 155 zł zamiast 215 (oferta bardzo kusi, zwłaszcza, że puder jest rewelacyjny :))

 
Maxineczka zaproponowała zniżkę 10% na swoje M Brush`e, które można kupić w Minti Shop. Słaba zniżka... ale to tylko moje zdanie.

Gdy pojawią się inne oferty dorzucę je do tego wpisu:)

Która z nich zainteresowała Was najbardziej?



3 komentarze:

  1. Nie zapowiada się u mnie na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba poza ciuszkami z zoio dokupię również parę kosmetyków. Mój mąż będzie płakał jak zobaczy wyciąg z konta.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)