Zawartość lutowego be Glossy

poniedziałek, 26 lutego 2018
Dzień dobry

W miniony czwartek dotarło do mnie najnowsze pudełko be Glossy, które w tym miesiącu wyglądało niesamowicie wyjątkowo, ze względu na Walentynki. Co znalazłam w środku? Czy byłam zadowolona? 


Edycja "Sweet love" miała wyjątkową, przeuroczą, serduszkową szatę graficzną. Bardzo mi się podoba! Box z pewnością zostawię i zagospodaruję na przechowywanie "przydasiów".




W boxie nie mogło się obyć bez ulotek, informacji i zdjęcia Maffashion dla Aussie.


Kolejną nowością w tym pudełku były dwa produkty do makijażu, co uważam za super pomysł!


URIAGE ROSÉLIANE Krem Kojący - próbka

Krem Roseliane dzięki zawartości opatentowanego składnika Cerasterol-2F®odbudowuje barierę skórną. Patent SK5R Complex® łagodzi zaczerwienienia, a TLR-2 Regul Complex® hamuje stan zapalny. Dodatkowo ekstrakt z czerwonych alg i ekstrakt z żeń-szenia wzmacniają i uelastyczniają naczynia krwionośne, a Woda Termalna Uriage nawilża i koi skórę. 


 Luba Chusteczki do demakijażu City Detox - 5,89 zł za opakowanie

Nawilżane chusteczki do demakijażu. Wykonane z naturalnej włókniny pochodzenia roślinnego. Zawierają składnik zabezpieczający skórę przed wnikaniem cząstek stałych PM2,5. 


AUSSIE 3 Minute Miracle Nourish - 26,49 zł / 200 ml

Odżywka dla włosów potrzebujących intensywnego ożywienia. Wystarczą 3 minuty, aby poprawić wygląd i kondycję włosów. Zawiera ekstrakt z eukaliptusa z Gół Błękitnych. Wystarczy nałożyć na umyte włosy i spłukać.

Zastosowanie produktu

Po użyciu szamponu z tej samej linii nałóż odżywkę od końcówek po samą nasadę włosów. Pozostaw na włosach 1-3 minuty i spłucz.



AEternum Odżywczy balsam do dłoni luksusowy (49 zł /100 ml) - Skóra pragnąca poprawy wyglądu – intensywnego nawilżenia, odżywienia i zauważalnego odmłodzenia.

DZIAŁANIE: Silnie nawilżona i zregenerowana skóra dłoni. Przebarwienia wyraźnie zredukowane.
SKŁADNIKI: C-Tetra®, olej z ostropestu, masło moringa. 


Pierre Rene Professional Brow Liner Blonde - 19,99 zł za sztukę

Delikatna kredka do brwi, służąca do podkreślenia i korygowania ich kształtu. Jej lekka formuła ułatwia aplikację i zapewnia naturalny efekt. Kredka wyposażona jest w szczoteczkę do stylizacji, dzięki czemu Twoje brwi będą zawsze wyglądały idealnie. 


MIYO Lip Me Lipstick - kolor Angelina - 12,99 zł za sztukę

Współczesny sposób na matowy makijaż ust. Mocno napigmentowana formuła z łatwością się rozprowadza, dając lekkie, pudrowe wykończenie i pokrywając usta eleganckimi, wyrazistymi kolorami. 


To już cała zawartość lutowego pudełka be Glossy. Tym razem jestem zadowolona w stu procentach! Na początku nie spodobało mi się, że mimo wypełnienia profilu piękności na stronie be Glossy otrzymałam kredkę w kolorze Blonde mimo tego, że mam ciemne włosy. Gdy ją jednak wypróbowałam, okazało się, że jest idealna! Pomadka jest fantastyczna. Kolor jest tu nieco przekłamany. Kosmetyk spodobał mi się bardzo mocno! Z odżywki do włosów cieszę się, bo zużywam ich sporo. Tak samo z kremem do rąk, zwłaszcza tak drogim. Chusteczki wykorzystam, chociaż dodawanie ideologii (wplatanie smogu w tło) wydaje mi się zabawne. Box oceniam na 6! 
Znowu potwierdziła się reguła, że gdy mamy inną szatę graficzną boxa, jego zawartość jest super!
A jak Wam się podoba?

4 komentarze:

  1. oj tym razem kompletnie nie podoba mi się zawartość, słabiutka :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba tylko pudełko. Zawartość słaba.

    OdpowiedzUsuń
  3. pudełko urocze;) z zawartością nie poszaleli!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)