Szybki haul z Rossmann`a

poniedziałek, 5 lutego 2018
Dzień dobry

Zapraszam na szybki haul z kilkoma nowościami z Rossmann`a. Wskoczyłam, aby uzupełnić zapasy i przy okazji wpadło do koszyka coś jeszcze. 



Kupiłam:

Calypso Make-Up Remover - płatki do twarzy z celulozą i włóknami lnu. Od jakiegoś czasu nie wyobrażam sobie, aby ich nie mieć pod ręką. Są idealne do zmywania resztek żelu, czy też balsamu myjącego od Czarszki. Gąbeczki są bardzo delikatne, miękkie, zmywanie nimi pozostałości kosmetyków to czysta przyjemność. Są bardzo wydajne. Jedna sztuka wystarcza mi na mnogą ilość użyć podczas porannej i wieczornej pielęgnacji. Idealne do zmywania maseczek, szczególnie tych z glinką, które nie są łatwe do usunięcia. Kosztują ok. 5 zł, ja zapłaciłam za nie 3 zł z groszami, bo były w promocji.

Antyperspirant Lady Speed Stick - niestety, nie było mojej ukochanej pomarańczowej Ziajki, więc sięgnęłam po ten. Wzięłam wersję z aloesem, bo może będzie łagodzić podrażnienia po depilacji.

Lakier L`oreal - są obecnie w "cenie na do widzenia" za około 9 zł. Jeden dostałam od mamy, piękną fuksję. Kupiłam ten, bo przypomina mi Essie Fiji. Polecam Wam ten lakier, jeśli jeszcze zostałyście w obozie "zwolenniczek tradycyjnych lakierów" :) Szybka aplikacja i wysychanie, utrzymuje się na paznokciach przez cały tydzień, nie odpryskuje, pięknie się błyszczy. Jestem nimi zachwycona!

Na koniec coś na wypróbowanie, nie wykluczam wpisu na blogu, więc jeśli chcecie, dajcie znać :) Chwyciłam za nowość w szafie Wibo, a mianowicie gąbeczkę a`la beauty blender. Jestem ciekawa, jak się spisze i czy będzie równie dobra, jak moje ukochane Blend It, które stosuję non stop! 

To już wszystkie zakupy. Znacie któryś z tych produktów?
Miłego dnia!

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię antyperspiranty Lady speed stick :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi potrzeba nowej gąbeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tej gabeczki z Wibo. Jestem na etapie poszukiwania zastępczej do RT. CHĘTNIE SIĘ DOWIEM JAK SIĘ SPRAWDZILA.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)