Cena na do widzenia i nowości- haul z Rossmanna

wtorek, 20 lutego 2018
Dzień dobry!

Są takie okazje w Rossmannie, z których bardzo często korzystam. Są wśród nich promocje na kolorówkę, akcje z Klubem Rossmann i tzw. "cena na do widzenia". Podczas tego typu zniżek, kosmetyki możemy kupić w bardzo korzystnych cenach. Są też dwie nowości, ale o tym za chwilę.Co tym razem wrzuciłam do koszyka?


1. Żel Isana No Problama! - to nowość, ale nie mogłam jej sobie odmówić. Opakowanie aż woła "kup mnie!", no więc kupiłam i zachwycam się zapachem wanilii podczas kąpieli. 
2. Biotanique - Advanced Serum - serum naprawcze, odmładza, wygładza, nawilża. Zawiera wodę probiotyczną pro. aQua, Matrigenics - komórki macierzyste z winogron i botaniczny wyciąg z dzikiej róży. Serum kosztowało ok. 10 zł, więc w takiej cenie z chęcią je przetestuję. 
3. Zestaw Eveline - tusz do rzęs Volume Celebrities oraz odżywka z olejkiem arganowym. Zapłaciłam za ten zestaw jedyne 15 zł, więc niewiele jak za super tusz, który miałam niejednokrotnie i odżywkę, którą stosuję jako bazę pod tusz. 
4. Odżywka Garnier Biotanic Therapy z olejkiem arganowym. Skończyła się moja odżywka, a ta nowość była w promocyjnej cenie. Jest fantastyczna. 
5. Biotanique - Micellar Cleansing Water - oczyszczająca woda micelarna, łagodząca skórę, Botaniczny wyciąg z lilii białej oraz woda probiotyczna z pro.aQua. Kosztowała ok. 5 zł.
6. Lirene - peeling gruboziarnisty z morską algą. Ma głęboko oczyszczać pory, usuwać nadmiar sebum, reguluje pH skóry. 

Wszystkie kosmetyki znalazły już zastosowanie w mojej pielęgnacji oraz makijażu, więc jestem bardzo zadowolona z zakupów. Zapłaciłam niewiele, a kosmetyki spisują się super.

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię żele Isana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że jesteś zadowolona:)Pomysłowe opakowanie żelu z Isany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel ma świetną szatę graficzną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze tego żelu, czuć tutaj inspirację serią No Drama Lama z Balea. Uwielbiam takie opakowania :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)