Rozkład jazdy na blogu - 29 stycznia - 2 lutego

niedziela, 28 stycznia 2018
Kochani

Właśnie rozpoczęłam moje ferie zimowe. W związku z tym mam czas na przygotowanie wpisów, odpoczynek, zrobienie zdjęć itp. Oprócz kilku wpisów, które na pewno pojawią się na blogu w tym tygodniu, będę mieć dla Was niespodzianki... Jeśli chodzi o tzw. "pewne wpisy" w tym tygodniu poczytacie o najnowszym pudełku be Glossy oraz Shinybox. Pokażę Wam także nowości z Cocolity. Oprócz tego mam sporo czasu, więc nie jest wykluczone, że wkrótce na blogu pojawi się wyprzedaż, którą wraz z moją koleżanką obiecałam Wam już jakiś czas temu.

A tymczasem zmykam obejrzeć ciekawy film, nałożyć maseczkę i totalnie odpocząć. Mam nadzieję, że i Wy spędzicie ten dzień w przyjemny sposób. 

Zapraszam do codziennych odwiedzin.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)