Mini haul - Ziaja

piątek, 5 stycznia 2018
Dzień dobry

W dniu dzisiejszym pragnę Wam pokazać moje ostatnie mini zakupy ze sklepu stacjonarnego Ziaja, gdzie zawitałam, aby dokupić prezent dla mojego narzeczonego, który uwielbia kilka produktów tej marki i zawsze mu dorzucam te drobnostki do prezentu. Nie o nich dzisiaj. 



Postawiłam na Zimowe Mydło w Piance z serii świąteczne aromaty (karmelizowany migdał), z której miałam już peeling i nadal go uwielbiam, a zapach jest iście świąteczny i wprost do schrupania! Mydło w piance zawsze chętnie kupuję, bo uwielbiam taką formę produktu. Super!

Nie mogłam sobie odmówić sięgnięcia po kolejną sztukę niezawodnej i najlepszej pasty do oczyszczania twarzy, która ma oczyszczać i działać przeciw zaskórnikom. Według mnie totalny hit! Zawsze muszę mieć jej zapas u siebie, bo wiem, że na niej mogę polegać. 

Na koniec coś, co jest już totalną fanaberią ... Esencja Tropikalnego Kokosu w peelingu cukrowym. Przeczytałam kokos i peeling cukrowy i przepadłam. Potem powąchałam i wiedziałam, że musi do mnie trafić. Już spakowałam go na zbliżającą się podróż, więc będą testy...

To już wszystkie nowości z Ziaji. Jestem ogromnie zadowolona z zakupów w tym sklepie. Produkty Ziaji często kupuję, bo są tanie, dobrze działają, mają ładne opakowania i super pachną! 

Znacie któryś z nich?

6 komentarzy:

  1. Ten peeling kokosowy mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzję peelingu kokosowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zimowe mydło w piance jest bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie jestem jaką wielką fanką Ziaji, z twoich zakupów znam tylko pastę ale i za tą nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to cudownie brzmi: esencja tropikalnego kokosu :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)