Krem do rąk Kwiat Wiśni i Olejek Jojoba od Nivea

poniedziałek, 22 stycznia 2018
Dzień dobry

W minionym tygodniu dotarła do mnie kolejna przesyłka od marki Nivea. Tym razem, w środku znalazłam coś, co pomoże mi zadbać o dobrą kondycję moich dłoni. 



Tradycyjnie, przesyłka została umieszczona w minimalistycznym, uroczym pudełku z logo Nivea.



Pudełko zawierało nowość marki Nivea, a mianowicie krem do rąk Kwiat Wiśni i Olejek Jojoba o pojemności 75 ml. Co wiemy o tym produkcie?

Na swojej stronie producent zamieścił następujący opis produktu: "Poczuj rozpieszczającą pielęgnację olejkami w szybko wchłaniającym się kremie do rąk. Wypróbuj Olejek w Kremie do rak NIVEA® Kwiat Wiśni* i Olejek Jojoba: • Zapewnia 24-godzinne nawilżenie bez uczucia lepkości • Pozwala cieszyć się delikatnym zapachem kwiatu wiśni • Sprawia, ze skóra Twoich dłoni staje się niewiarygodnie miękka w dotyku *zapach kwiatu wiśni

  • 24-godzinne nawilżenie dłoni
  • Miękka w dotyku skóra dłoni
  • Delikatny zapach kwiatu wiśni
  • Drogocenny olejek jojoba
  • Brak uczucia lepkości"

Nie mogłam się oprzeć temu produktowi i mimo otwartego kremu do rąk, czym prędzej otworzyłam nowość, która do mnie dotarła. No i przepadłam...zapach wprost dla mnie, nie jest zbyt intensywny, ale jednak wyczuwalny. Krem ma przyjemną konsystencję, nie jest lepki, doskonale się go rozsmarowuje i rozprowadza na dłoniach. Doceniam fakt, że krem nie zostawia tłustego filmu, przez co mogę szybko przejść do normalnych zajęć, np. pisania na komputerze. Dłonie są nawilżone przez długi czas. Szczególnie doceniam ten produkt właśnie teraz, w okresie zimowym, gdy przez mróz, moje dłonie są non stop przesuszone. Do tego dochodzi pisanie kredą w pracy i problemy z dłońmi gotowe. Dzięki Nivei mogę im pomóc. 

Znacie ten krem? Lubicie olejki w kremach?


6 komentarzy:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)