Haul z Bath&BodyWorks - wyprzedaż i 3 w cenie 2

wtorek, 9 stycznia 2018
Dzień dobry

Przy okazji wpisu, w którym informowałam Was o super ofercie w sklepie Bath & Body Works wspomniałam, że będąc w grudniu w Warszawie, odwiedziłam właśnie te miejsce i poczyniłam niemałe zakupy. Wyraziliście chęć zobaczenia moich zdobyczy, więc przybywam :)



W owym czasie obowiązywała następująca promocja, wszystkie mgiełki do ciała kosztowały 45 zł, zamiast 99 zł. Lotiony, balsamy do ciała 35 zł zamiast 70, a żele antybakteryjne po 10 zł. Oprócz tego promocje łączyły się i można było skorzystać z oferty 3 w cenie 2, z której oczywiście skorzystałam. 


Postawiłam na 3 balsamy do ciała, które uwielbiam za ich długotrwałe nawilżenie i obłędne zapachy! Tym razem do mojego koszyka trafiły: Winter Candy Apple, Magic in the Air oraz Sweet Pea. Każdy w zupełnie innym klimacie i pasujący na inny dzień lub okazję. Fantastycznie wyglądają i już zachęcają do użycia ich podczas pielęgnacji ciała. Za 3 balsamy zapłaciłam 70 zł! Opłacało się. 


Nie mogłam wyjść bez zakupu najlepszych mgiełek perfumowanych. W moje ręce wpadły Winter Candy Apple (będzie duet z balsamem), mój absolutny KWC, czyli Pink Chiffon (to już ente opakowanie) oraz na próbę Almond & Vanilla, bo takie nuty zapachowe mój nos zawsze chętnie przyjmuje ;) Za trzy mgiełki zapłaciłam 90 zł! 


Do torby zakupowej wrzuciłam także 3 żele antybakteryjne. Dwa dla koleżanki, jeden dla mnie. Postawiłam na Winter Candy Apple, a koleżanka poprosiła o Japanese Cherry Blossom  oraz Melon Forever. Żele uwielbiam i mam je zawsze przy sobie w pracy, na zakupach itp. Polecam!


To już wszystkie produkty, jakie kupiłam podczas bardzo kuszącej oferty promocyjnej w Bath & Body Works. Nie sądziłam, że trafię aż na takie okazyjne ceny i przywiozę tyyyle dobroci :) 

Coś wpadło Wam w oko?:) Lubicie @bathandbodyworks?

2 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)