Zawartość grudniowego be Glossy "Divine Star"

środa, 20 grudnia 2017
Dzień dobry

W miniony piątek dotarła do mnie grudniowa edycja be Glossy w przepięknym, świątecznym opakowaniu. 


W tym roku Glossy nie zdecydował się na przygotowanie tzw. świątecznej wersji, którą często kupowałam. Co znalazłam w tym boxie? Czy jestem z niego zadowolona?




Zestaw dotarł do nas pod nazwą "Divine Star" i był wypchany po brzegi. Niestety warianty boxów różniły się, często również pod względem wartości produktów.


Produktem VIP, który otrzymują osoby kupujące zestaw pudełek na 6 lub 12 miesięcy była tym razem kredka do oczu w dziwnym zielonkawym odcieniu, który tu wygląda na czarny. Ponoć kredka kosztuje ok. 60 zł, w co ciężko mi uwierzyć, bo jakość kredki jest żadna. Jest twarda, drapie w oko, nie nadaje się dla osób z wrażliwymi oczami. 

Face Stockholm Pencil Eye Liner - Nadaj swojemu spojrzeniu wyrazistości z kredką do oczu Face Stockholm! Eye Liner w kredce charakteryzuje się ławą aplikacją, jest mocno napigmentowany, nie rozmazuje się na powiece. Przy jego pomocy wymodelujesz kształt oka, perfekcyjnie podkreślisz makijaż i nadasz głębię spojrzeniu. 


Bandi - Emulsja Silnie Nawilżająca (59 zł za 50 ml)

Lekka, silnie nawilżająca emulsja do każdego typu cery zmagającej się przejściowym i/lub długotrwałym przesuszeniem. Przywraca, wyrównuje i utrzymuje prawidłowy poziom nawilżenia skóry. Do stosowania niezależnie od wieku. Preparaty serii anti dry zawierają wysoce aktywne substancje czynne o właściwościach silnie nawilżających. Wygładzają, zmniejszają podrażnienia, zmarszczki i wiotkość wynikające z niskiego poziomu nawilżenia skóry.

Jak oddziałuje seria anti dry na skórę?

Ektoina - chroni błony komórkowe i DNA przed szkodliwym wpływem zanieczyszczeń środowiska, uszkodzeniami, wolnymi rodnikami. Intensywnie nawilża i regeneruje. Estry cholesterolu - wspomagają funkcje barierowe płaszcza hydrolipidowego naskórka, posiadają właściwości naprawcze i silnie nawilżające. Mocznik – jest składnikiem Naturalnego Czynnika Nawilżającego Skóry, doskonale nawilża i wygładza naskórek. Olej kokosowy - regeneruje, odżywia i poprawia elastyczność naskórka. Intensyfikuje i przedłuża nawilżenie skóry poprzez wzmocnienie bariery hydrolipidowej. Niskocząsteczkowy kwas hialuronowy - małe rozmiary cząsteczek sprzyjają sprawnej i szybkiej penetracji w głąb skóry. Wiąże i zatrzymuje wodę w naskórku. Pomaga odbudować prawidłową barierę hydrolipidową.

Efekty stosowania serii anti dry:
- natychmiastowe, wyraźne i długotrwałe nawilżenie skóry,
- ukojone podrażnienia wywołane przesuszeniem,
- odżywiona, zregenerowana skóra,
- poprawa elastyczności,
- redukcja zmarszczek spowodowanych przesuszeniem,
- naprawa funkcji barierowych naturalnego płaszcza hydrolipidowego skóry.

W boxie znalazłam miniaturę tego produktu, którą z pewnością zużyję, bo jest idealna do zabrania w podróż. Czy będę z niej zadowolona? To się okaże...


Sylveco - Hibiskusowy Tonik do twarzy - 17,65 za 150 ml

Hypoalergiczny, delikatny tonik do twarzy, z ekstraktami hibiskusa i aloesu o działaniu ochronnym, rewitalizującym i wzmacniającym, przeznaczony do każdego rodzaju cery. Dzięki dużej zawartości składników nawilżających, skutecznie zabezpiecza skórę przed utratą wilgoci, zapewniając jej odpowiedni poziom nawodnienia. Tonik o lekkiej żelowej formule odświeża i zmiękcza, łagodzi podrażnienia.

Z toniku jestem zadowolona, bo właśnie wyczerpał się mój zapas toników, więc ten z chęcią włączyłam do mojej pielęgnacji. 



INGENII Oliwka hydrofilna do oczyszczania skóry twarzy, szyi i dekoltu, 80 zł za 200 ml

Oczyszcza, nawilża i wygładza skórę. Radzi sobie doskonale zarówno z makijażem dziennym jak i wieczorowym. Już w trakcie demakijażu składniki czynne zawarte w oliwce pielęgnują skórę. Receptura kosmetyku została tak opracowana, aby oliwka nie zostawiała na skórze tłustego filmu. Wyjątkowość oliwki wynika z połączenia naturalnych olejów z wodą. Dlatego dokładnie usuwa z powierzchni naskórka zarówno zanieczyszczenia rozpuszczalne w tłuszczach tj. makijaż, jak i w wodzie tj. kurz. 

W boxie znajduje się miniaturka, która może wystarczyć na jedno użycie. Bardzo mnie zaciekawił ten produkt i trochę szkoda, że nie jest go więcej, ale na pewno z radością go wypróbuję.


Barnängen Sensitive, nawilżający balsam do ciała - 34,99 zł za 400 ml

Zainspiruj się szwedzką naturą i tradycjami. Założona w 1868 roku marka Barnängen znana jest ze swojego kultowego mydła w kostce. Jego receptura stała się inspiracją do stworzenia formuły Cold Cream, aby zapewnić Twojej skórze ochronę, dzięki której poczujesz się w sam raz. Odkryj balsam do ciała Sensitive Body Lotion. Słynny północny kwiat czarnego bzu oraz 5% Cold Cream wzbogacają formułę, która koi skórę wrażliwą dla jej długotrwałej aksamitnej miękkości. Testowany dermatologicznie. 

Balsam podaruję w prezencie mojej mamie. Mam zapas tego typu produktów na długi czas. 


teeez Trend Cosmetics Oasis Gem Lipstick - 78 zł za 2g

Wykonaj perfekcyjny makijaż ust dzięki mocno napigmentowanej pomadce o satynowym wykończeniu. Kształt pomadki ułatwia jej zastosowanie, a dzięki bogatej pigmentacji jej kolor utrzymuje się do 8 godzin na ustach. 

Kredka ma ładny odcień, będzie idealna na świąteczne dni. Super!


Pudełko w sumie oceniam na wysoką 4 z plusem. Szkoda, że Glossy nadal tworzy różne cenowo warianty, co sprawia, że klientki narzekają na niesprawiedliwe traktowanie. Oprócz tego nie podoba mi się spora ilość balsamów. Brawo za super olejek do oczyszczania twarzy, pomadkę i tonik. Minus za produkt VIP, który jest totalnym bublem. 

A jak Wam się podoba ten box?

5 komentarzy:

  1. Pomadka najbardziej mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zawartośc tego boxa bardzo się podoba :) i cieszę się, że nie skusiłam się na większy pakiet, bo bym dostała konturówkę
    Najbardziej właśnie jestem zadowolona z balsamu do ciała i emulsji Bandi. Szminka jako dodatek może być, chociaż wiadomo jak to z kolorami czasami trudno trafić (tak było w przypadku poprzedniej pomadki, kolor totalnie nie dla mnie ( )

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się zawartość, ja czekam na moje ShinyBox

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się podoba zawartość.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem tej emulsji nawilżającej

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)