Kolejne akcje zniżkowe - MAC, Douglas, Superpharm i...

czwartek, 28 grudnia 2017
Kochani

Gdybyście potrzebowali coś z MAC Cosmetics ruszyła promocja -20%. Kod oferty XMAS17 w sklepie online. No no, chyba uzupełnię zapas Fix +

W sklepie Douglas ruszyła promocja -30% na niektóre produkty, a mianowicie cienie , pomadki, lakiery i mascary KOD oferty to:MUP12


Również w Yves Rocher ruszyła akcja promocyjna "1+1"


Tylko od 27.12 do 31.12 specjalna oferta 1+1 GRATIS* na wszystkie kosmetyki do makijażu.
Przy zakupie dowolnego kosmetyku do makijażu w cenie standardowej drugi taki sam lub tańszy otrzymasz za 1 gr. 

Superpharm nie pozostaje w tyle i przygotowało taką oto ofertę, na jedną kartę Lifestyle możemy kupić 6 produktów do makijażu.


Skusicie się na coś?:) Ja na pewno wybiorę się po zapas tuszu L`oreal, bo moje zasoby stopniały:)

Miłego dnia i udanych łowów:)

2 komentarze:

  1. naprawde po swietach jest wiele fajnych promocji! ja raczej z zadnej nie skorzystam, ale ogladam sobie produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Skuisłam się na swoją pierwszą pomadkę MAC ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)