Haul - 1+1 na zapachy i zestawy świąteczne Rossmann

piątek, 22 grudnia 2017
Dzień dobry

W dniu dzisiejszym chciałam Wam pokazać  moje zakupy, jakie poczyniłam podczas promocji w Rossmannie. Promocja ruszyła nieco wcześniej, bo około 22 zamiast 24.00. Zasiadłam przed telefonem i w mgnieniu oka zamówiłam to, co chciałam. Rano, ok. 5.25 otrzymałam sms, że moje zamówienie oczekuje już na mnie w wybranej perfumerii. Super!



Po pracy udałam się do pobliskiego Rossmanna, gdzie przemiły pan obsługiwał kolejkę odbierających zamówienia osób. Wszystko poszło sprawnie, a ja po chwili cieszyłam się moimi zakupami. Oto one:


Postawiłam na dwa zestawy świąteczne, makijażowo - pielęgnacyjne i dwa zapachy, które uwielbiam. Jeden z zestawów będzie prezentem dla mojej mamy na imieniny.


Bourjois, zestaw świąteczny, maskara do rzęs 8 ml, pomadka do ust 7,7 ml, 1 szt. Cena 57,99 zł.
"Nadaj swoim rzęsom wyjątkowej objętości i wydłuż je tak jak pragniesz maskarą Twist Up The Volume. Prawdziwy paryski look uzyskasz, podkreślając usta aksamitną warstwą matowej pomadki Rouge Edition Velvet."

Nie mogłam sobie odmówić zestawu, w którym jednym z produktów jest mój ukochany tusz do rzęs. 
L’Oréal Paris, zestaw świąteczny, maskara do rzęs 9,5 ml, płyn do demakijażu 125 ml, 1 szt. Cena 54.99 zł. "Maskara Volume Million Lashes So Couture z ultraprecyzyjną szczoteczką definiuje i otula tuszem każdą rzęsę."

Jeśli chodzi o zapachy, kupiłam mój ukochany Moschino I Love Love. Uwielbiam ten zapach od lat i nigdy mnie nie zawiódł. Pachnie idealnie, utrzymuje się długo.


Woda toaletowa dla kobiet Moschino I Love Love, 30 ml.

Nuty głowy: grejpfrut, cytryna, pomarańcza, czerwona porzeczka.
Nuty serca: konwalia, pieprz, róża herbaciana, nuty trawiaste.
Nuty bazy: piżmo, drewno cedrowe, tonka.

Dobrałam drugi zapach również od Moschino. Ta marka ma zapachy pasujące idealnie do mnie. Każdy zapach kosztował 79.90 zł.

Woda toaletowa dla kobiet Moschino® Light Clouds, 30 ml.
Nuta głowy: brzoskwinia, cyklamen.
Nuta serca: róża, jaśmin, lotos.
Nuta bazy: piżmo, ambra, cedr.


Za całość zakupów zapłaciłam 138 zł. Jestem ogromnie zadowolona z zakupów. Takie promocje lubię i za to cenię Rossmann.



4 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)