Rozkład jazdy na blogu - 27 listopada - 1 grudnia

niedziela, 26 listopada 2017
Dzień dobry

W tym tygodniu nieco odmienny rozkład jazdy na blogu. Nie bez powodu, bo obecnie jesteśmy w trakcie wielu akcji promocyjnych. Był Black Friday, zbliża się Cyber Monday, więc i o nim będę Was z pewnością na bieżąco informować. Oprócz tego chciałabym zaprezentować wpisy, które ze względu na Black Friday i ogłoszenia z nim związane, nie pojawiły się na blogu. Mowa o nowościach z Delii, zestawie z Rossmanna, który warto poznać. Przygotowałam także haul z Rossmanna, Yves Rocher oraz opis zawartości najnowszego be Glossy. W poniedziałek ma do mnie dotrzeć także Shinybox, więc nie wykluczam pojawienia się opisu zawartości na blogu. 

Mam nadzieję, że odwiedzicie mnie każdego dnia i będziecie zadowoleni z każdego z wpisów.

Życzę udanej niedzieli :)


2 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)