Małe zakupy w kosmetykizameryki.pl

wtorek, 21 listopada 2017
Dzień dobry

W listopadzie poczyniłam małe zakupy w sklepie internetowym kosmetykizameryki.pl
Znam to miejsce od dawna, ale nie kupuję tam często, bo zawsze wolałam minti shop lub inne. Tym razem skierowałam moje kroki w te miejsce ze względu na asortyment. Co mnie skusiło w tym sklepie?


Do zakupów otrzymałam kod niespodziankę na następne zakupy. Kod jest uzależniony od kwoty zakupów i poznam jego wartość po zalogowaniu się do konta i złożeniu zamówienia. Kod jest super, ale i tak najbardziej ucieszyły mnie te 3 maluszki, które zamówiłam. 




Postawiłam na paletę cieni od MUA Academy. Wybrałam wersję Fire Vixen, która kosztuje 24,99 zł. W palecie znajdziemy 15 cieni, matowe oraz perłowe, cienie bardzo dobrze się mieszają. Cienie są mocno napigmentowane dzięki czemu z pewnością wykonasz idealny makijaż oczu. Cienie nie bledną, bardzo dobrze rozprowadzają się na powiece oraz nie kruszą się w ciągu dnia. Palecie poświęcę osobny wpis, na który już Was zapraszam :)




Do zamówienia dobrałam dwa pędzelki od tego samego producenta. Kosztowały niewiele, bo ok. 12-15 zł. Postawiłam na takie, które najczęściej stosuję. 




Pędzel E3 to Blending Eye Shadow Brush i w tej roli jest niezastąpiony. Idealny do blendowania, miękki i szybko działa. Zakochałam się w nim od pierwszego użycia. 



E1 jest przeznaczony do aplikacji cieni, pigmentów. Ten nie jest już tak miękki, jak poprzednik, ale dam mu jeszcze szansę i będę testować. 

To już wszystkie produkty, jakie trafiły do mnie po zakupach w kosmetykizameryki. Znacie któreś z nich? Co o nich sądzicie?

7 komentarzy:

  1. W tym sklepie jest bardzo ciekawa oferta kosmetyków MUA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna paleta, mnie tez kusza ostatnio zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna paleta cieni, szkoda że nie zawsze wychodzi mi malowanie się takimi kolorami :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Paleta wygląda świetnie, czekam na swatche lub make up :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)