Huda Beauty Desert Dusk i miniatury Benefit gratis

czwartek, 28 września 2017
Kochani

Melduję, że najnowsza paleta Huda Beauty jest już na stronie Sephory! Można ją nabyć za 279 zł, niestety nie obowiązuje na nią zniżka z kodem VIP. Ja skorzystałam z rabatu 10%, wyszło ok. 250 zł, więc tyle, ile zapłaciłam za wersję Rose Gold. Możecie również skorzystać z innej promocji i otrzymać trzy miniatury Benefit do zakupów powyżej 150 zł.

Huda Beauty Desert Dusk już w sklepie online Sephora

Wpisując kod BENEF17 możecie otrzymać trzy miniatury Benefit do zakupów od 150 zł. W skład zestawu wchodzi mini maskara, primer They`re real oraz preparat do usuwania tuszu. Pojemności takie, aby wypróbować, czy dany kosmetyk nam pasuje :)

Kusi Was paleta Huda?

3 komentarze:

  1. Paleta jest przepiękna, ale dla osoby takiej jak ja (niezajmującej się makijażem zawodowo) raczej zbędna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I to jest to, na ta palete mam wielka ochote :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie zbyt ciepłe tony jednak wolę moją paletkę Kat Von D ;-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)