Haul pełen piękności z Biedronki - #back to school

piątek, 1 września 2017
Dzień dobry

Dzisiaj 1 września i mimo faktu, że ten rok szkolny rozpocznie się 4 września, postanowiłam przyjść do Was z takim oto wpisem.

Przez ostatnie dni na Instagramie i innych social mediach królowały dwa tematy, kolorowe maseczki z Rossmanna oraz piękne ananasy i inne dodatki szkolne z Biedronki. Kto nie ma na nich konta, zaoszczędził sporo pieniędzy, a kto się naoglądał biegł czym prędzej w wiadomym kierunku... 

Nie mogłam sobie podarować tych cudowności. Część z nich kupiłam sama, część dostałam w prezencie od mamy, która stwierdziła, że i ja wracam do szkoły, więc #przydasię ;)



Nikogo nie zdziwi, że przygarnęłam ołówki z uroczymi wzorkami, pióro kulkowe z ananasem, pinezki ananasy (są przepiękne, nie tylko do zdjęć), piórnik z flamingami, zestaw spinaczy i pinezek. Ze zdjęcia uśmiechają się do nas także magnesy pełne ciekawych wzorów, te są tak #instafriendly, że musiałam je mieć :) Do koszyka wpadły także spinacze idealne do moich licznych kartek, karteczek.


Nie obyło się bez zeszytu do notatek, dwóch zestawów długopisów żelowych, które u mnie zużywają się non stop oraz zakładek do książek i etykiet samoprzylepnych.

W moim posiadaniu znalazły się jeszcze dwa koszyczki, które u mnie posłużyły do przechowywania paletek w mojej komodzie. Oprócz tego przywieszka oraz kolorowe cienkopisy. Naklejki literki to coś dla mojej koleżanki, która prosiła mnie o ich zakup.

Wiem, wiem. Ktoś może powiedzieć, że to dziecinne, ktoś, że to fanaberia, a mnie po prostu cieszą takie dodatki i umilają godziny spędzane nad dokumentami. Czy i Wy uważacie tak, jak ja, że te pięknisie z Biedronki cieszą oko? Wybrałyście coś dla siebie?

14 komentarzy:

  1. Piornik mnie zauroczyl , te flamingi , cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cuda, aż nie chce się wierzyć, że z Biedronki :D piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowności ;) Mnie ominęły :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne nowości :) Ja niestety na nie nie trafiłam ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ładne rzeczy złapałaś. Dziwię się jak to jest, że ja nigdy takich cudeniek nie umiem znaleźć :)
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda ze szkoła jucz za mną;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mnie sie udało upolować te cudne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Orientujesz się może czy dostanę gdzieś wkłady do tego pióra kulkowego z ananasem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie sprawdzałam tego. Może podejdz z nim do jakiegoś papierniczego?🤔 pozdrawiam

      Usuń
  9. to nie fanaberia ja tez sobie pokupowałam tych gadzetow troche mimo ze dawno juz do szkoły nie chadzam ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)