Super niespodzianka od Nivea - Silk Mousse

wtorek, 8 sierpnia 2017
Dzień dobry

Dzisiaj wpis odmienny od tego, co obiecywałam w niedzielnych zapowiedziach. Dostałam przesyłkę od Nivea z super niespodzianką :) Musiałam Wam ją pokazać. 


W paczce znalazłam Care Shower - Jedwabisty mus do mycia ciała - uczucie jedwabistej skóry, mam wersję raspberry. Produkt przypomina wyglądem np. antyperspirant. Ma 200 ml i piękną szatę graficzną. Jest to edycja limitowana, z tego, co się orientuję, jest jeszcze wersja lemon moringa. Miałam już wersję o tradycyjnym, typowo niveowym zapachu :) Zapach rabarbaru i maliny, który teraz dostałam bardzo przypadł mi do gustu. 


Producent zapewnia: 


"Poczuj zapach lata w nowej limitowanej edycji jedwabistych musów do mycia ciała NIVEA Care Shower Silk mousse o zapachu Rabarbaru i Maliny. Pielęgnuje skórę dzięki ekstraktom z naturalnego jedwabiu, pozostawiając ją miękką i gładką. Dzięki formule lekkiego piankowego musu pozwala na przyjemną pielęgnację i wystarcza na 2 razy dłużej niż tradycyjne produkt"



Moja opinia:

Uwielbiam długie kąpiele w wannie, więc z prysznica korzystam sporadycznie. Zabrałam jednak nowy kosmetyk pod prysznic i zachwycił mnie. Po pierwsze świeży, owocowy, letni zapach, który od razu przypadł mi do gustu. Kosmetyk ma przyjemną konsystencję, dokładnie taką, jak jego nazwa, a więc mus. Super rozprowadza się na ciele, zostawia na nim ładny zapach po kąpieli. Jest wydajny, nie musimy go używać wiele. Po umyciu, skóra jest w pewnym sensie nawilżona. Jestem pod wrażeniem tej nowości Nivea. Chętnie sięgnę po zapach moringa i cytryna, bo to totalnie moje nuty zapachowe, więc może być jeszcze większym ulubieńcem. 

Znacie ten produkt Nivea?


3 komentarze:

  1. Też jestem ciekawa zapachu z cytryną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam wersję zieloną i również jestem bardzo zadowolona:) choć przyznam, że miło by było gdyby ta pianka bardziej nawilżała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach tego musu jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)