Rozkład jazdy na blogu - 28 sierpnia - 1 września

niedziela, 27 sierpnia 2017
Dzień dobry

Jest niedziela i będą zapowiedzi dotyczące tematyki na blogu w przyszłym tygodniu. Przez dwa dni byłam poza zasięgiem, bo wysiadł Internet, o czym pisałam wczoraj. Również wczoraj przygotowałam dziewięć wpisów, które będą się pojawiać do porannej kawy. Wracamy do wcześniejszych godzin publikacji wpisów, bo od jutra wracam do pracy, a co za tym idzie, posty będę dodawać rano. 


W najbliższych dniach będę pisać o najnowszej edycji Shinybox oraz lipcowej jego odsłonie. Pokażę Wam moje zakupy poczynione przy okazji promocji w Rossmannie (być może podzielę to na dwie części) oraz w Biedronce. Nie zabraknie denka pielęgnacyjnego i makijażowego, ale one mogą pojawić się już w kolejnym tygodniu. Co więcej? Tu już znacząco milczę ;)

Zachęcam do codziennych odwiedzin tu i na Instagramie, a wtedy będziecie na bieżąco z wpisami:)

Życzę pięknej niedzieli!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)