Nowa limitowanka Bell w Biedronce

czwartek, 17 sierpnia 2017
Kochani

Do szaf Bell umieszczonych w Biedronkach trafiły już produkty z limitowanej kolekcji, które bardzo, ale to bardzo mnie zaciekawiły... Seria Perfect to między innymi kredki do ust, trzy odcienie rozświetlaczy, pomadki oraz linery.


W moich pobliskich sklepach niestety nie ma ich, a szkoda, bo skusiłabym się na któryś z rozświetlaczy. Stąd moje pytanie do Was, jeżeli Ktoś z Was mieszka w rejonach Katowic lub Wrocławia i widział gdzieś te cudeńka, proszę o podrzucenie adresu sklepu :) Z góry dziękuję za wiadomość! 

Pięknego dnia!




8 komentarzy:

  1. ja jeszcze ich nie widzialam, rozswietlacze zapowiadaja sie fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta najciemniejsza szminka wygląda obiecująco, muszę się rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach wygladaja uroczo i rozswietlacze bardzo mnie kusza <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowały mnie te rozświetlacze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marka co rusz wypuszcza ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie były tylko pomadki i kredki, ale odpuściłam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedronka na Załężu, ulica Gliwicka :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)