Rabat do Sephory i co z paleta Huda Beauty?

czwartek, 20 lipca 2017
Kochani

Jeśli planujecie zakupy w Sephorze, tylko do 23 lipca z Kartą Black wszystkie produkty do makijażu nabędziecie 20% taniej. Jeśli chodzi o kod do sklepu online jest to: GB117. 

A jeśli chodzi o paletę Huda Beauty, w takim czasie możemy ją kupić o wiele taniej...ale czy warto? Opinie są sprzeczne, wiele osób chwali, zachwyca konkretnymi cieniami i jakością. Część narzeka na cienie foliowe, na maty. Jestem w kropce, a paleta uśmiecha się do mnie coraz mocniej. Miałam okazję poswatchować i byłam jak najbardziej na tak. Hm, jak sądzicie?

Dziękuję za wszelkie komentarze z poleceniami kosmetyków Lush. Zakupy poczynione, będzie haul:)

Czekam na Wasze opinie dotyczące palety, a ja zmykam zwiedzać dalej :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)