Przesyłka od Evree z produktami do pielęgnacji ust i nie tylko...

czwartek, 1 czerwca 2017
Dzień dobry

Po powrocie z Warszawy czekała na mnie przemiła niespodzianka od marki Evree. W środku znalazłam cztery nowości tej marki do pielęgnacji ust.


Evree postanowił zadbać o nasze usta dostarczając nam fantastyczne peelingi oraz balsamy do ust w przeuroczych słoiczkach:) Występują w dwóch wersjach "smakowych" - poziomkowym oraz pomarańczowym. 


Producent zapewnia:"Cukrowy peeling evrée® sprawi, że Twoje usta będą delikatnie złuszczone, nawilżone i wygładzone. Ty odczujesz komfort, a one odzyskają zdrowy wygląd i sensualną miękkość. 99% naturalnych składników. Formuła balsamu zawiera naturalne, wysoce skoncentrowanie składniki: cukier, roślinna wazelina, olejek rycynowy, masło mango, olej awokado."

Miałam już ten peeling, więc mogę Wam co nieco o nim napisać :) Testowałam do tej pory kilka peelingów do ust, w tym kultowy z Lush i...produkt Evree nie ma się czego wstydzić! Ba! Możemy być dumni, że w niskiej cenie (ok.15 zł) możemy nabyć bardzo dobry produkt, który sprawi, że nasze usta będą nawilżone (za sprawą olejów i wazeliny w składzie), gładkie, miękkie i zadbane. Uwielbiam jego zapach (przyjemny, słodki, ale nie mdły), smak (chociaż producent zaleca, aby jego nadmiar usunąć chusteczką) oraz efekt, jaki mi zapewnia.  Drobinki w tym peelingu są małe, ale jest ich na tyle dużo, że dobrze zdzierają naskórek. Zdecydowanie polecam jego użycie przed aplikowaniem matowych pomadek do ust. Dla mnie to jeden z lepszych zdzieraków do ust! 




Co wiemy o balsamie do ust marki Evree?

Multifunkcyjny balsam poziomkowy bądź pomarańczowy to jeden balsam a aż 9 super mocy dla skóry. Dlaczego? 

Składniki aktywne w tym produkcie to wosk pszczeli, masło kakaowe, masło shea, wyciąg z gardenii tahitańskiej. Produkt intensywnie nawilża i poprawia wygląd skóry. Ma pojemność 10 g, a kosztuje około 10 - 15 zł. 

My Super Balm to nie tylko balsam do ust, który po aplikacji jest bezbarwny. Możemy go stosować wszędzie, a jego wachlarz zastosowań jest nieograniczony. Będzie idealny do spierzchniętych ust, skóry wokół oczu, zadrapań, zmarszczek mimicznych, suchych skórek wokół paznokci, otarć stóp, podrażnień po goleniu, przesuszeń na łokciach i kolanach oraz do niesfornych brwi. 




Muszę przyznać, że już polubiłam się z tym produktem. Jeden z nich stosuję tylko do pielęgnacji ust, a drugą wersję smakową poświęciłam do pielęgnacji np. skórek wokół paznokci, skóry wokół oczu. Jestem zachwycona. Nie dość, że wyglądają fantastycznie, to i działanie jest bez zarzutu. Rewelacyjne rozwiązanie dla miłośniczek pomadek matowych, które niestety wysuszają nasze usta. Bardzo cenię sobie jego wpływ na moje skórki wokół paznokci, w połączeniu z moją oliwką, o której niedawno Wam pisałam, sprawia, że przestają być uciążliwe, z czym niejednokrotnie miałam problem. 

Dziękuję marce Evree za taki wspaniały prezent. Kwartet idealny, który sprawia, że moje usta są zadbane, a skórki niewidoczne. Brawo! 

Znacie te produkty?

13 komentarzy:

  1. bardzo ciekawią mnie te peelingi, muszą być słodziutkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie chcę wypróbować peeling i balsam, ale w moich Rossmanach są wiecznie wykupione! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z ciekawości zerknęłam po pracy w moim pobliskim Rossku i też nie było :)

      Usuń
  3. Dostępne są poza obszarami Polski ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawią mnie te produkty tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam! kupiłam najpierw sama. Teraz dostałam i jestem pod wrażeniem.

      Usuń
  5. Peeling najbardziej mnie ciekawi!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)