Ziaja antyoksydacja - serum i krem do twarzy - duet idealny ?

środa, 17 maja 2017
Dzień dobry

Dzisiaj przyszedł czas na recenzję kolejnych dwóch produktów, które znalazłam w Box Only You przed świętami wielkanocnymi. Mowa o ekspresowym serum do twarzy i kremie marki Ziaja z serii Antyoksydacja. Zacznijmy od serum ...



Ekspresowe serum do twarzy i szyi wygładzająco - ujędrniające jest silnie skoncentrowanym kremo-żelem o ekspresowym wchłanianiu i wysokiej zawartości kompleksu naturalnych substancji aktywnych. Najważniejsze z  nich to jagody acai - bogate źródło polifenoli, antocyjanów, resweratrolu, witamin, tanin, które neutralizują wolne rodniki i chronią skórę przed uszkodzeniami oksydacyjnymi. W rozumieniu pielęgnacji skóry przeciwdziałanie procesom antyoksydacyjnym zapewnia skórze profilaktykę powstawania zmarszczek, ujędrnianie, wzmocnienie skóry, łagodzenie podrażnień, promienny i zdrowy wygląd. 

Moja opinia: 

O tak! Stosowałam już wiele tego typu produktów, ale ten bardzo przypadł mi do gustu. Fantastycznie wygładzał skórę, dobrze nawilżał, skóra była uelastyczniona, zaczerwienienia złagodzone, a co najlepsze...bardzo dobrze ujednolicony koloryt skóry sprawiał, że były dni, gdy nie musiałam nakładać podkładu czy kremu bb! Skóra po jego zastosowaniu była po prostu promienna i zdrowo wyglądająca! Serum ma przyjemną konsystencję, łatwo się aplikuje i szybko się wchłania. Zapach tej serii to coś fantastycznego. Kolejny plus to cena, bo w przypadku Ziaji wiadomo, że nie przepłacimy :) Bardzo Wam polecam ten produkt. 


Czas na krem odżywczo - regenerujący, redukujący suchość skóry 

Krem jest określany przez producenta jako emulsja nawilżająca złożona z kompleksu naturalnych substancji aktywnych. Najważniejsze z nich to jagody acai - bogate źródło polifenoli, antocyjanów, resweratrolu, witamin, tanin, które neutralizują wolne rodniki i chronią skórę przed uszkodzeniami oksydacyjnymi.Składniki podobne, jak w przypadku serum. Dodatkowo znajdziemy tu prowitaminę B5 łagodzącą podrażnienia, kwas hialuronowy, który intensywnie nawilża i ogranicza utratę wody z naskórka, olej canola zmiękczający i uelastyczniający skórę. 

Moja opinia:

Krem w duecie z serum zapewniał mi efekt świeżej, wypoczętej skóry, która wyglądała na dobrze nawilżoną, była gładka i przyjemna w dotyku. Krem łatwo się wchłania, więc można go stosować pod makijaż. Nie miałam problemów z suchymi skórkami, cera była doskonale nawilżona. 

Muszę przyznać, że oba produkty bardzo przypadły mi do gustu. Cieszę się, że mogłam je poznać, bo zapewniły mi doskonałą pielęgnację twarzy i dobrą bazę pod makijaż :) 

Znacie te produkty?

#boxonlyyou
www.o-you.pl

4 komentarze:

  1. Mam ochotę na tę serię, no ale te zapasy... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że Ci się sprawdziły :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie jestem wielką fanka kosmetyków ziaja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam te produkty również z tego boxa, używam na noc, fajnie nawilżają i super pachną :-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)