Pastelowa kolekcja Empik - haul

piątek, 7 kwietnia 2017
Dzień dobry

W marcu sporym powodzeniem cieszył się wpis zapowiadający nową kolekcję w Empiku, znajdziecie go tutaj... Zapowiedziałam wtedy, że niebawem na blogu pojawi się haul, bo niestety i mnie skusiły te piękności i poczyniłam zamówienie online. 


Posiadając kartę "Mój Empik" mogłam obniżyć końcówą kwotę do zapłaty o 15%, co mnie ucieszyło. Co wrzuciłam do koszyka?

- Paperdot Pastels, Lista zakupowa, 50 arkuszy - cena regularna 14,99 zł
  • praktyczna lista zakupowa z limitowanej kolekcji Paperdot Pastels
  • wyposażona w dwa notatniki z kartkami do wyrywania - lista zakupów i notatki
  • zawiera uchwyt na długopis, ołówek, itp - w zestawie ołówek
  • posiada w praktyczny magnes, który pozwala na zamocowanie na metalowych drzwiach lodówki
  • możliwość powieszenia na ścianie - otwór na zaczep, gwóźdź
  • lista zawiera 50 arkuszy
  • wymiary: 22,5x18 cm

Paperdot Pastels, planner na 18 miesięcy, paski - cena regularna 69,99 zł
  • oryginalny planner z limitowanej kolekcji Paperdot Pastels
  • praktyczny i funkcjonalny, pomoże zorganizować dzień i zaplanowane w nim zadania
  • obejmuje okres aż 18 miesięcy: lipiec 2017 - grudzień 2018
  • okładka ozdobiona wzorem w biało-złote paski
  • zawiera wewnętrzną kieszonkę na okładce oraz naklejki z piktogramami do oznaczania spraw do załatwienia
  • na grubej spirali
  • wymiary: 21,5 cm, 17,5 cm, 2,5 cm

To do List - notes dla mojej koleżanki, która wolała wersję solo. Kosztowała 9 zł.

Paperdot Pastels, Etui na okulary słoneczne, paski  - cena regularna 19,99 zł
  • etui na okulary z limitowanej kolekcji Paperdot Pastels
  • ozdobione wzorem w kremowo-złote pasy oraz nadrukiem "Be Happy, Be Bright, Be You"
  • wyściełane wnętrze - welur
  • wymiary: 16x7x5 cm

Paperdot Pastels, Zestaw ołówków z gumką, 6 sztuk- cena regularna 9,99 zł
  • zestaw ołówków z limitowanej kolekcji Paperdot Pastels
  • każdy ołówek w innym kolorze i z innym wzorem
  • zakończone gumką
  • zapakowane w kartonowe pudełko z okienkiem
  • ilość w opakowaniu: 6 szt.

Od każdej z cen należy odliczyć 15% za wspomnianą kartę Mój Empik. Czy jestem zadowolona z tych produktów? Bardzo! Wiem, że dla wielu osób będzie to głupotą, ale czy zawsze trzeba być poważnym i racjonalnym? Cieszy mnie, że od lipca będę mieć tak piękny planner, bo moja absorbująca praca plus działalność na blogu i jeszcze kwestie fotograficzne muszę mieć rozpisane, aby się nie pogubić. Ołówki są przepiękne, etui na okulary cieszy oczy i chroni moje okulary. Lista zakupowa znalazła miejsce na lodówce, dzięki magnesom umieszczonym z tyłu. 

Co sądzicie o tej kolekcji ? Kusi Was coś?

10 komentarzy:

  1. Zestaw ołówków jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Etui na okulary jest piękne :)
    Mam ich planner na ten rok, ale z tej podstawowej serii i bardzo go lubię :)Ale te pastele wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lista na zakupy jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko razem tak pięknie wygląda! Kolorystyka, grafika... Połączenia idealne 😍 Idealny zestaw na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie rzeczy :) mam tutaj na miejscu taki sklep Tedi gdzie można znaleźć masę takich dingsów za grosze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Te ołówki są przecudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te ołówki są przesłodkie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko jest świetne, ale ołówki biją całe zestawienie na głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna kolekcja i kolorki, skusiłabym się na listę zakupową bo planer sobie kupiłam :-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)