Pastelowa kolekcja Empik - haul

piątek, 7 kwietnia 2017
Dzień dobry

W marcu sporym powodzeniem cieszył się wpis zapowiadający nową kolekcję w Empiku, znajdziecie go tutaj... Zapowiedziałam wtedy, że niebawem na blogu pojawi się haul, bo niestety i mnie skusiły te piękności i poczyniłam zamówienie online. 


Posiadając kartę "Mój Empik" mogłam obniżyć końcówą kwotę do zapłaty o 15%, co mnie ucieszyło. Co wrzuciłam do koszyka?

- Paperdot Pastels, Lista zakupowa, 50 arkuszy - cena regularna 14,99 zł
  • praktyczna lista zakupowa z limitowanej kolekcji Paperdot Pastels
  • wyposażona w dwa notatniki z kartkami do wyrywania - lista zakupów i notatki
  • zawiera uchwyt na długopis, ołówek, itp - w zestawie ołówek
  • posiada w praktyczny magnes, który pozwala na zamocowanie na metalowych drzwiach lodówki
  • możliwość powieszenia na ścianie - otwór na zaczep, gwóźdź
  • lista zawiera 50 arkuszy
  • wymiary: 22,5x18 cm

Paperdot Pastels, planner na 18 miesięcy, paski - cena regularna 69,99 zł
  • oryginalny planner z limitowanej kolekcji Paperdot Pastels
  • praktyczny i funkcjonalny, pomoże zorganizować dzień i zaplanowane w nim zadania
  • obejmuje okres aż 18 miesięcy: lipiec 2017 - grudzień 2018
  • okładka ozdobiona wzorem w biało-złote paski
  • zawiera wewnętrzną kieszonkę na okładce oraz naklejki z piktogramami do oznaczania spraw do załatwienia
  • na grubej spirali
  • wymiary: 21,5 cm, 17,5 cm, 2,5 cm

To do List - notes dla mojej koleżanki, która wolała wersję solo. Kosztowała 9 zł.

Paperdot Pastels, Etui na okulary słoneczne, paski  - cena regularna 19,99 zł
  • etui na okulary z limitowanej kolekcji Paperdot Pastels
  • ozdobione wzorem w kremowo-złote pasy oraz nadrukiem "Be Happy, Be Bright, Be You"
  • wyściełane wnętrze - welur
  • wymiary: 16x7x5 cm

Paperdot Pastels, Zestaw ołówków z gumką, 6 sztuk- cena regularna 9,99 zł
  • zestaw ołówków z limitowanej kolekcji Paperdot Pastels
  • każdy ołówek w innym kolorze i z innym wzorem
  • zakończone gumką
  • zapakowane w kartonowe pudełko z okienkiem
  • ilość w opakowaniu: 6 szt.

Od każdej z cen należy odliczyć 15% za wspomnianą kartę Mój Empik. Czy jestem zadowolona z tych produktów? Bardzo! Wiem, że dla wielu osób będzie to głupotą, ale czy zawsze trzeba być poważnym i racjonalnym? Cieszy mnie, że od lipca będę mieć tak piękny planner, bo moja absorbująca praca plus działalność na blogu i jeszcze kwestie fotograficzne muszę mieć rozpisane, aby się nie pogubić. Ołówki są przepiękne, etui na okulary cieszy oczy i chroni moje okulary. Lista zakupowa znalazła miejsce na lodówce, dzięki magnesom umieszczonym z tyłu. 

Co sądzicie o tej kolekcji ? Kusi Was coś?

12 komentarzy:

  1. Zestaw ołówków jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Etui na okulary jest piękne :)
    Mam ich planner na ten rok, ale z tej podstawowej serii i bardzo go lubię :)Ale te pastele wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lista na zakupy jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko razem tak pięknie wygląda! Kolorystyka, grafika... Połączenia idealne 😍 Idealny zestaw na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie rzeczy :) mam tutaj na miejscu taki sklep Tedi gdzie można znaleźć masę takich dingsów za grosze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Te ołówki są przecudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te ołówki są przesłodkie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko jest świetne, ale ołówki biją całe zestawienie na głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna kolekcja i kolorki, skusiłabym się na listę zakupową bo planer sobie kupiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy planner ma rozkład dzienny czy tygodniowy?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)