Haul - zakupy z Rossmanna - cz. 2

piątek, 28 kwietnia 2017
Kochani

Dzisiaj pokażę Wam drugą część zakupów z Rossmanna. Mowa oczywiście o dużej promocji -55%, jaka trwa do 28 kwietnia i chyba już każdy o niej słyszał:) Co wrzuciłam do koszyka? 

Produkty do makijażu twarzy - róże, bronzery


1. Milky Chocolate - puder ryżowy z szafy Lovely w formie czekoladki. Przeuroczy, a jak będzie działać? Z pewnością dam Wam znać.
2. Milky Chocolate - jeden z dwóch bronzerów wypuszczonych przez Lovely. Wybrałam jaśniejszy odcień i na pewno porównam go z droższą wersją, a więc czekoladką Too Faced. 
3. Róż Ecstasy od Wibo - odcień 1, porównywany z Orgasmem Narsa. Podoba mi się!
4. Najpiękniejszy zakup, mowa o produkcie Dr Irena Eris Provoke - Rosette for Eyes & Cheeks, wygląda cudownie, ale o tym w osobnym wpisie ;)

Produkty do makijażu oczu 


1. Paleta cieni Belle Naturelle od Lovely kosztowała ok. 11 zł! Przypomina mi serduszkową paletę od Too Faced, mogę przygotować dla Was porównanie tych palet.
2. Baza pod tusz do rzęs Advance Volumiere Eveline - najlepsza i zawsze muszę ją u siebie mieć.
3. Tusz Bell Hypoallergenic to mój niezawodny produkt z niższej półki cenowej. Często o nim piszę, więc myślę, że moi stali czytelnicy wiedzą, jak go cenię.
4. Kredka do oczu Le Smoky L`oreal w odcieniu brown. Kocham je i są dla mnie najlepsze. 
5. Eyeliner na lato w przepięknym kolorze. Kosztował poniżej 5 zł, więc warto.
6 i 7. Dwa tusze, bez których nie wyobrażam sobie mojej kosmetyczki, L`oreal Volume Million Lashes So Couture i Feline. Doskonałe!

Produkty do makijażu i pielęgnacji ust


1. Wreszcie i ja przetestuję Lipfinity od Max Factor - wybrałam odcień Iced i jestem go bardzo ciekawa. Napiszę Wam, jak się u mnie spisuje.
2. AA Caring Lip Oil Raspberry Extract Avocado Oil - doskonale wygląda na ustach i super nawilża usta. Polecam!
3. Błyszczyk z nowej kolekcji Eveline - pięknie błyszczy i doskonale nawilża. Będzie jak znalazł na lato! Brawo za naklejki zabezpieczające.
4 i 5. Evree - peelingi do ust, poziomkowy i pomarańczowy. Musiałam...

To już wszystkie produkty zakupione w Rossmannie. Co wpadło Wam w oko? Na co postawiłyście podczas tej promocji?

15 komentarzy:

  1. ja tym razem nie szalałam, w zasadzie nic nie było mi potrzebne :P kupiłam jedynie maskarę żółtą Miss Sporty i paletkę korektorów Wibo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusił mnie max factor, ale kupiłam, do ust kupiłam tylko produkt bourjois

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłam pomadkę Lipfinity :) póki co całkiem, całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy! Nie miałam jeszcze tego tuszu z Bell ale przy najbliższej okazji go kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzje Lipfinity! Piękny kolor wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam czekoladkę Lovely, róż Ecstasy i tusz So Couture i wszystkie polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też sporo kupiłam na tej promocji :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Peelingi od Evree mnie bardzo ciekawią i ten olejek od AA ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem tych peelingów, lubię te tusze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo nowości :) Zazdroszczę czekoladki Lovely, u mnie nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie niestety już zabrakło pudru ryżowego Milky Chocolate :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Troszkę Ci tego przybyło :) Ja się na nic nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)