Gąbeczka Blend It dodatkiem do gazety - warto?

wtorek, 25 kwietnia 2017
Dzień dobry

W miniony czwartek wracając z pracy zauważyłam, że w pobliskim kiosku jest już nowy numer Glamour. Czytam ten magazyn regularnie, więc i ten numer chciałam kupić. Poprosiłam o jeden egzemplarz, a wtedy pani zapytała mnie, czy ma być z dodatkiem czy bez? Dopytałam, jaki jest dodatek, wtedy pani odpowiedziąła "jakieś jajko, gąbka" Poprosiłam o pokazanie i ...


Okazało się, że dodatkiem do majowego wydania Glamour jest gąbeczka Blend It, którą znam, używam i wyparła mój dotychczasowy, oryginalny beauty blender. Tak! Jest lepsza, równie miękka i pięknie wygląda podkład nałożony tym "jajeczkiem".


Skąd u mnie aż 3 gąbeczki? Wróciłam do domu, na stole czekał drugi numer z kartką od mamy "Powinna Ci się przydać". Wieczorem zobaczyłam się z narzeczonym, który wręczył mi numer z najbardziej różową wersją. Zaczęłam się śmiać i pokazałam mu pozostałe. Na szczęście, każdy z nas kupił inny rodzaj, ba! różnią się między sobą kształtem. 
Oczywiście, ten produkt u mnie się nie zmarnuje. Moja dotychczasowa gąbka już dogorywa, więc zaraz ją wymienię na nową, a te będą czekać na swoją kolej. 

Czy i Wy macie swój egzemplarz Glamour z gąbeczką?

13 komentarzy:

  1. Wiedziałam, że jest ten dodatek, ale nawet nie poszłam szukać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam kupić wczoraj ale nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, ale teraz to już chyba nie uda mi się kupić tego numeru.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety go już nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, śniła mi się ta gazeta z gąbką dziś w nocy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam dwie gąbeczki, jedną kupiłam sama, drugą kupił mi chłopak. Jednak bardzo ciężko dostać ten egzemplarz. Koleżanka wysłała mi nawet link do olx z możliwością zakupu ich za 20 zł. Polska cebula nie zna granic :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdzie nie mogę znaleźć tej gazety z dodatkiem :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety byłam dzisiaj w 5 miejscach, ale brak Glamour z gąbeczką ;( Powiedzcie w jakich sklepach napotkałyście na egzemplarz z dodatkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj dostałam ostaniom sztukę w Żabce. Latałam jak szalona i się dowiedziałam ,że w Ruchach w Bydgoszczy nigdzie ich nie dostarczyli ;/

      Usuń
    2. w osiedlowym kiosku, na uboczu...narzeczony w centrum handlowym.

      Usuń
  9. A ile kosztuje gazeta wraz z gąbką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna cena! dzieki za odpowiedź. nie mieszkam w Polsce ale mój chłopak akurat jest, poproszę go żeby mi poszukał. Chociaż widzę w komenatarzach że trudno jest znaleźć ten numer z dodatkiem...

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)