Szybkie rozdanie - pojedź ze mną na The Make Up Day - bilety do wygrania!

sobota, 4 marca 2017
Witam ponownie

Obiecałam i jestem :) Kochani Czytelnicy, jak może wiecie, w ubiegłym roku miałam przyjemność i zaszczyt uczestniczyć w niesamowitym wydarzeniu, jakim było The Make Up Day, które jest organizowane w ramach targów Beauty Forum, czyli tych skierowanych do osób związanych z branżą beauty. 
"NAJWIĘKSZE w POLSCE wydarzenie przygotowane dla wszystkich miłośników makijażu. Zarówno dla osób początkujących jak i tych, którzy w zawodzie pracują od lat. W programie, spotkania z najlepszymi wizażystami - przygotowane w formie otwartych szkoleń, spotkania z wizażystami marek, którzy pokażą Wam nowości kosmetyczne i zaprezentują aktualne trendy.
THE MAKEUP DAY to również spotkania z najlepszymi szkołami wizażu w Polsce, dajemy Wam możliwość zapoznania się z ich ofertą oraz spotkania z najlepszymi wykładowcami." - tak zapewniali organizatorzy w zapowiedziach i nie było w tym przesady. 

Możecie przeczytać i obejrzeć zdjęcia relacjonujące tamto wydarzenie na moim blogu tutaj...


Zarówno w ubiegłym, jak i w tym roku mam zaszczyt być jedną z 50 wybranych przez organizatorów blogerek, którzy otrzymają specjalne identyfikatory - uprawniające do bezpłatnego wejścia na Targi oraz the MAKEUP DAY 2017. Osoby z tymi identyfikatorami wejdą do specjalnej STREFY BLOGERA - Będziemy mogli rozmawiać z wykładowcami, przeprowadzić z nimi wywiady:) Pierwsi będziemy mogli również otrzymać autograf od Einat Dan- która właśnie w strefie blogera będzie je rozdawała. Nie zabraknie prezentów od firm obecnych na MD2017.
Mam również coś dla Was! Wszystkie pasjonatki makijażu zapraszam do udziału w konkursie, gdzie nagrodą będzie wejściówka na 2 dni targów, a w tym The Make Up Day, które odbędzie się już za tydzień. Mam dla Was 10 wejściówek, pozostałe 9 możecie wygrać na moim instagramie.  

Co trzeba zrobić?

1. Być moim obserwatorem
2. Odpowiedzieć na pytanie: Dlaczego to właśnie Ty powinnaś zdobyć wejściówkę?
3. Swoją odpowiedź wyślij na mój mail: make-up-land@o2.pl (nie zapomnij podać, pod jakim nickiem obserwujesz mnie na blogu lub Instagramie) lub zostaw w komentarzu pod wpisem lub zdjęciem na Instagramie, a w poniedziałek oczekuj na wyniki rozdania.

Wszelkie instrukcje, jak pobrać bilet podam w mailu zwrotnym do osób, które wygrały! 
L
Powodzenia i pamiętajcie, że konkurs kończy się w niedzielę 5 marca o godzinie 24.00.

Spotkajmy się na 2 edycji The Make Up Day! 


2 komentarze:

  1. Nie wiem czy ja tez mogę wziąć udział w konkursie bo nie mam konta na Instagramie, ale tutaj obserwuję Cię codziennie, od Twojego bloga zaczynam dzień w sieci :) Ale spróbuję. Dlaczego ja powinnam wygrać wejściówkę? Niby mieszkam w Warszawie ale jakoś nigdy nie miałam okazji uczestniczyć w Beauty Forum. Zawsze brakowało mi towarzysza. Jeśli mnie wybierzesz będziesz miała niespotykaną okazję przekokonać się, że nie każdy Anonim na blogu to wredny troll ;-) czasem to ktoś jak ja - wierny czytelnik i taki sam kosmetyczny freak jak Ty. Miło by było się poznać. J :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia. Konkurs nie dla mnie, bo za daleko :/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)