Baza pod makijaż Lirene No Pores - tańsza wersja Porefessional Benefit?

czwartek, 9 marca 2017
Dzień dobry

Podczas ostatniej promocji -49% w Rossmannie kupiłam do przetestowania bazę pod makijaż z szafy Lirene o wdzięcznej nazwie No Pores. Zapłaciłam za nią niewiele, a oczekiwałam dobrego przygotowania twarzy pod makijaż poprzez zmniejszenie widoczności porów oraz zmatowienie cery. Czy to się udało?


Obietnice producenta:

MATOWA SKÓRA PRZEZ CAŁY DZIEŃ
Baza zmniejsza widoczność rozszerzonych porów i pochłania nadmiar sebum, dzięki czemu efekt zmatowienia utrzymuje się nawet do 12h! Intensywnie wygładza skórę, sprawiając, że cera staje się aksamitna i miękka w dotyku.

PERFEKCYJNY i TRWAŁY MAKIJAŻ

Baza przedłuża trwałość makijażu, zapewniając nieskazitelny wygląd cery. Lekka, nietłusta konsystencja ułatwia aplikację i pozostawia komfortowe odczucie na skórze.

REGULACJA BŁYSZCZENIA SIĘ SKÓRY i WYGŁADZENIE

Zawarty w formule Pore Minimizing Oligo-complex zmniejsza widoczność porów oraz reguluje wydzielanie się sebum, co w połączeniu z mikrogą- beczkami zapewnia długotrwały efekt zmatowienia. Proteiny ze słodkich migdałów odżywiają i wygładzają skórę.

Odpowiednia do cery tłustej i mieszanej.

STOSOWANIE: Na oczyszczoną skórę twarzy nałożyć niewielką ilość bazy i równomiernie rozprowadzić. Jeśli cera jest mieszana, aplikować bazę w miejscach, gdzie skóra ma największą tendencję do błyszczenia. Po wchłonięciu nałożyć fluid.



Moja opinia:

Nie sądziłam, że produkt za ponad 10 zł będzie czynił takie cuda na mojej twarzy. Polubiłam go tak mocno, że nie umiem sobie odmówić użycia go w makijażu. Po nałożeniu niewielkiej ilości produktu moja cera jest ujednolicona, zmatowiona, a pory są niewidoczne! To działa. Podkład lub krem bb dobrze się rozprowadza na bazie, nie ma problemu z rozjeżdżaniem się produktów. Nawet po użyciu kremu BB mój makijaż wygląda nienagannie przez długie godziny, co bardzo sobie cenię, szczególnie wtedy, gdy w pracy mam maraton, a potrzebuję dobrze wyglądać bez możliwości poprawiania makijażu. Baza robi wszystko to, co obiecuje producent i dlatego jestem pewna, że mogę Wam ją polecić! Warto!

Znacie ten produkt?

6 komentarzy:

  1. Kupię ją przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie używam baz na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem bardzo ciekawa tej bazy, będą ją miała na uwadze podczas kolejnej promocji

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się ciągle nad jej kupnem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy następnej promocji obkupię się w bazy bo ostatnio mam do nich największą słabość:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie szukam dobrej bazy, bo jak dotąd spotykam się z samymi bublami.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)