Zakupy w MAC Cosmetics ze zniżką 20% - sklep stacjonarny

czwartek, 9 lutego 2017
Dzień dobry

Dzisiaj obiecana w tym wpisie druga część zakupów poczyniona w sklepie MAC Cosmetics przy okazji zniżki na wszystko -20%. W czasie promocji byłam we Wrocławiu i będąc w Magnolii zajrzałam do sklepu MAC, aby zobaczyć, czy coś ciekawego wpadnie mi w oko :) No i niestety, na półeczce ładnie ustawione były i czekały dwie rzeczy, które chciałam przygarnąć online, ale były wyprzedane. Zapytałam Panią o dostępność i okazało się, że z interesującego mnie odcienia została jedna sztuka, więc czym prędzej chwyciłam, aby nikt mi nie "zgarnął sprzed nosa" tego zestawu. 


Zdecydowałam się na zestaw błyszczyków ze świątecznej limitowanki Nutcracker Sweet Nude Lip Gloss Kit, który spodobał mi się przeogromnie! Do tego dobrałam słynny Fix +, który zawsze chciałam przetestować i sprawdzić, czy dla mnie będzie hit czy kit.


Błyszczyki MAC uwielbiam i mam ich na prawdę dużo. Są najlepsze, jeśli chodzi o utrzymywanie się na ustach, nawilżanie i po prostu ładny wygląd. W pracy non stop mówię, więc nie każdy produkt do makijażu ust będzie dla mnie dobry. Jedne się źle noszą, bo nieestetycznie zbierają się w kącikach ust, pomadki mogą wysuszać itp. Te produkty to moi prawdziwi ulubieńcy. Cieszę się, że w Magnolii uchował się ten zestaw w odcieniach nude, bo są idealne, jeśli chodzi o codzienny makijaż. 

Kolejny produkt to ten, który albo się kocha albo nienawidzi. "FIX+ to mgiełka lekkiej, bogatej w minerały wody żródlanej, która dostarcza skórze natychmiastowego nawilżenia, odświeżając ją oraz odżywiając, dzięki zawartym humektantom (składniki o właściwościach higroskopijnych, mające zdolność do przyłączania cząsteczek wody).

Zawiera ekstrakty botaniczne ( ogórek i rumianek, które mają działanie łagodzące obrzęki na twarzy. Pro-witamina B5 oraz witamina E mają działanie odżywiające Glikol butylenowy zapobiega wysychaniu skóry. Ekstrakt z liści zielonej herbaty oraz kofeina łagodzą podrażnienia.

Produkty przybliżę Wam w osobnym wpisie, ale już dzisiaj mogę Wam powiedzieć, że ja jestem na wielkie TAK! i zdecydowanie ponownie kupiłabym te same produkty. 

Co sądzicie o tych produktach?



2 komentarze:

  1. chciałabym spróbować, bo do ust używam tylko pomadek ochronnych. zaczynam czuć się goła omijając to miejsce;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę je kiedyś kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)