Boxy, pudełka... kiedy, co i jak...

poniedziałek, 13 lutego 2017
Kochani

Przez moje L4 zupełnie wypadłam z rytmu i zapomniałam, że w tym tygodniu mają dotrzeć boxy, które mam zamówione na ten miesiąc... a oto, jakich open boxów możecie się spodziewać:


Wtorek - 14 lutego - wtedy powinien do mnie dotrzeć nowy box na moim blogu, a mianowicie Naturalnie z pudełka. Zawsze mnie kusiło, aby go kupić, a gdy przeczytałam zapowiedzi skusiłam się na wersję premium z książką... 


Prawdopodobnie dzisiaj nastąpi także wysyłka lutowego, walentynkowego pudełka Cute Box, w którym na pewno znajdę produkt The Body Shop. Box dostałam w prezencie od narzeczonego. W takim przypadku, albo Cutebox albo Naturalnie z pudełka pojawi się w środę na blogu.


W czwartek dotrze do mnie pudełko be Glossy, w którym na pewno znajdę Tonik Mgiełkę do twarzy od marki Vianek oraz balsam z masłem shea od Organique. No no...

W międzyczasie pojawią się zapowiadane wpisy, a więc dwa podsumowania kalendarzy adwentowych, ulubieńcy makijażowi i denko ... Mam nadzieję, że będziecie zaglądać regularnie, aby niczego nie przegapić, bo szykuje się na prawdę intensywny blogowo tydzień :)

Który box Was najbardziej ciekawi?
Miłego dnia!


Wszystkie zdjęcia pochodzą z fanpage`y boxów: be Glossy, Naturalnie z pudełka, Cutebox

2 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)