Sale - wyprzedaż w Hebe - kosmetyki P2 upolowane za 5 zł każdy

środa, 18 stycznia 2017
Dzień dobry

Wczoraj, przy okazji zwykłych zakupów codziennych, zahaczyłam o Hebe, gdzie już na wejściu spostrzegłam wiele plansz z ofertami -70%. Chciałam zerknąć, czy jakimś cudem w standzie Catrice nie znajdę jasnego odcienia podkładu HD. Niestety...same 03 i 04, ale obok znajdowała się szafa z kosmetykami P2, a wśród nich wiele przecenionych kosmetyków, szczególnie tych pochodzących z limitowanek. 


Skusiłam się na róż oraz eyeliner z limitowanej kolekcji Mystic Whisper. Niestety, wyboru nie było, bo pomadki, mimo pięknych opakowań, w środku były ewidentnie używane. Wybrany przeze mnie róż oraz eyeliner miały naklejki, które upewniły mnie w przekonaniu, że kupuję nowe sztuki.


Muszę przyznać, że wszystkie kosmetyki z tej kolekcji wyglądały przepięknie, pomadki, cienie w kredce, nie dość, że cieszyły oko, to i pigmentacja była bez zarzutu. 

Niestety, róż nie dotrwał w stanie nienaruszonym do sesji zdjęciowej, musiałam go "dziabnąć" i sprawdzić wcześniej ... przepraszam :) Na twarzy ma delikatny odcień, nie widać drobinek, łatwo się go aplikuje. Prawdziwym skarbem okazał się eyeliner. To, z jaką łatwością maluje się nim kreskę, to jaką czerń zostawia na powiece i jak długo się na niej utrzymuje w stanie niezmiennym sprawia, że mogę śmiało powiedzieć "wow". Za oba kosmetyki zapłaciłam 10 zł i jestem bardzo zadowolona z zakupów. Dzisiaj do owego Hebe wybrała się moja przyjaciółka, ale niestety w szafach było pusto. 

Znacie markę P2?

3 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)