Niespodzianka mikołajkowa od L`biotica i Only You Box - OleoKrem BIOVAX Glamour Caviar

poniedziałek, 19 grudnia 2016
Dzień dobry

Dzisiaj przedstawię Wam niespodziankę, którą otrzymałam z okazji mikołajek. Tym razem jest to kosmetyk L`biotica, który dostałam dzięki współpracy z Only You Magazine. Produkty z Box Only You gościły w ubiegłym tygodniu na blogu w wielu recenzjach. Tym razem przetestuję odżywczy Oleo - krem do włosów od L`biotica Biovax.


OleoKrem BIOVAX Glamour Caviar to nowy wymiar pielęgnacji naszych włosów, jak zapowiada producent. Luksusowy OleoKrem to połączenie odżywczej mocy najlepszej jakości, szlachetnych olejów z lekką, otulającą konsystencją kremu. Bez efektu obciążania włosów. Kryje w sobie unikalne wartości odżywcze, które pochodzą z naturalnych skarbów: delikatnego kawioru oraz cenionych indyjskich olejów moringa i tamanu. 

Ekstrakt z kawioru - dzięki zawartości przeciwutleniaczy chroni włosy przed utratą koloru, zachowuje ich młodość, a witaminy i minerały rewitalizują je i nawilżają. 

Olej moringa - to lekki, ale jednocześnie bardzo odżywczy olej tłoczony na zimno z nasion indyjskiego "drzewa cudu". Nawilża włosy. Jest naturalnym środkiem przeciwutleniającym o właściwościach wygładzających i zmiękczających. 

Olej tamanu - wytłaczany z pestek dojrzałych owoców drzewa rosnącego w Indiach. Niezwykle skuteczny w ujarzmianiu suchych, puszących się włosów. Wspomaga utrzymanie właściwego nawilżenia, nadaje włosom połysk. zawarte w nim lipidy pomagają w utrzymaniu naturalnego zdrowia i piękna. 

OleoKrem doskonale uzupełni działanie odżywki bądź maski, potęgując efekt upiększenia fryzury. Stanowi niespotykane połączenie wysokich właściwości odżywczych z delikatnością konsystencji kremu. Dzięki lekkiej teksturze nie wymaga spłukiwania. 


Muszę przyznać, że kosmetyk już trafił do mojej włosowej pielęgnacji. Byłam ciekawa, czy zapewnienia producenta spełnią się i nie mogłam się powstrzymać, aby go przetestować. Obawiałam się, że tak duża ilość olejków nie wpłynie dobrze na moje włosy, które mają tendencję do przetłuszczania się. Okazało się, że faktycznie zapewnienia producenta o lekkiej teksturze są prawdziwe. Kosmetyk nie obciąża moich włosów, więc z radością stosuję go zamiennie z innymi kosmetykami do pielęgnacji włosów. Odkąd wprowadziłam do owej pielęgnacji kosmetyki otrzymane od Box Only You moje włosy wyglądają bardzo ładnie, nie puszą się, są wygładzone, dobrze się je stylizuje. Cieszę się, że miałam możliwość przetestowania owych kosmetyków, bo nie wiem, czy sama bym po nie sięgnęła, obawiając się obciążenie włosów itp. 

Polecam Waszej uwadze ten kosmetyk. Pachnie niesamowicie, działa fenomenalnie i nie obciąża włosów! Lepiej być nie może :)

A może już znacie ten kosmetyk?


3 komentarze:

  1. W ogóle ta marka jest bardzo dobra, jeżeli chodzi o włosy. Wiem, że wypuścili też plastry na nos i jeszcze jakiś inny kosmetyk i jestem strasznie ciekawa ich działania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwie wersje żółtą i pearl, i obydwie bardzo bardzo lubię. Będziesz na pewno zadowolona z tego oleokremu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam od niedawna właśnie tą wersję. Nakładam na mokre włosy tuż po umyciu od połowy długości, nie spłukuję, suszę potem suszarką z zimnym nawiewem. I faktycznie nie obciąża. A mam włosy cienkie i delikatne, mieszane. Może nie regeneruje, ale naprawdę dobrze zabezpiecza włosy zimą przed uszkodzeniami mechanicznymi.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)