Jesienne nowości od Dax Cosmetics Yoskine, Perfecta, Cashmere, Celia, Dax Sun

środa, 2 listopada 2016
Dzień dobry

W dniu dzisiejszym chciałam się pochwalić fantastyczną przesyłką, jaką otrzymałam w ostatnim czasie. W środku znalazłam gorące nowości kosmetyczne od Dax Cosmetics, które jesienią pojawiły się w drogeriach. 


Zawartość została zapakowana w ładną torbę, a do niej był dołączony list, który wyglądał przepięknie i opisywał, co będę mogła testować w najbliższym czasie. 


Po otworzeniu paczki czułam jeszcze większy zachwyt. Wszystko wyglądało zjawiskowo.


Oto, co znalazłam w środku przedstawione na jednym zdjęciu. Wszystkie produkty opiszę w osobnych wpisach, aby przyjrzeć się im dokładniej. Dzisiaj tylko mały podgląd tego, co będę testować tej jesieni dzięki Dax Cosmetics. 

Znacie któryś z tych produktów? Mnie ogromnie ucieszyły produkty Celia, o których słyszałam wiele dobrego. Ciekawią mnie nowości Perfecty oraz produkty Yoskine - preparaty chronobiologiczne (takie, których siła działania zależy od pory dnia lub nocy w której się je aplikuje), które są tworzone we współpracy z japońskimi laboratoriami i służą do modelowania ciała. Nie omieszkam wypróbować korektora rozświetlającego Cashmere, który kryje ciemne obwódki pod oczami, oznaki zmęczenia i wygładza cerę. 

Zapraszam do regularnych odwiedzin, bo niebawem wpisy o każdym z produktów.


5 komentarzy:

  1. Będziemy poznawać te same produkty ciekawa jestem Twoich opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się testy zapowiadają ;) Te błyszczyki i pomadki celi asa naprawdę bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile dobroci. Niech ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzję wszytskich produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)