4 lata bloga - podziękowania i nie tylko...

niedziela, 20 listopada 2016
Kochani

Dziękuję mojej wiernej czytelniczce za sygnał, że w miniony piątek stuknęły mi 4 lata na blogu!


Dziękuję Wszystkim wiernym obserwatorom, moim topowym komentatorkom i tym, którzy zaglądają całkiem przypadkiem. To dla Was zbieram codziennie informacje na temat najświeższych promocji, dla Was staram się pisać jak najbardziej rzetelne recenzje produktów, testuję nowości kosmetyczne. Od zeszłego roku wiele się zmieniło, jeśli chodzi o mój blog. Po pierwsze doszło wielu obserwatorów, tu na blogerze, na Instagramie, na bloglovin. Każda z tych liczb jest ważna, ale najważniejsza dla mnie jest interakcja z Wami, Wasze komentarze, Wasze odpowiedzi. Czuję wtedy, że znamy się od dawna :) cieszę się, że mam swoje miejsce w sieci i mogę tu pisać o tym, co jest moją pasją, co sprawia, że zapominam o problemach i wywołuje uśmiech na twarzy. Nie wyobrażam sobie rezygnacji z pisania i testowania kosmetyków, bo daje mi to mnóstwo frajdy. 

Dziękuję także wielu markom kosmetycznym, z którymi miałam do tej pory okazję współpracować. Dziękuję za zaufanie i możliwość poznania wielu perełek kosmetycznych. 

Niebawem będę mieć niespodziankę dla moich wiernych Czytelniczek :) 

Miłego dnia!

9 komentarzy:

  1. <3 <3 cieszę się że jesteś i że dane mi było znaleźć to twoje miejsce w sieci. Z przyjemnością tu zaglądam :) J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja cieszę się, że dzięki Tobie Anonim kojarzy mi się z bardzo sympatyczną osobą :)Pozdrawiam i zapraszam zawsze :) Buziaki

      Usuń
  2. Bardzo lubię tu zaglądać. Gratuluję 4 urodzin bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to przeczytać i miło Cię tutaj widzieć :) Buziaki

      Usuń
  3. Gratuluję wytrwałości i oby tak dalej - realizuj swoje pasje i spełniaj się w tym :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za miłe słowa i również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Gratuluję. Piękna rocznicy. Oby jak najwięcej kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam, jak dopiero gratulowalysmy Ci 3 lat!:) Jak ten czas mija:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)