Co znajdziemy dzisiaj w be Glossy i Shinybox?

piątek, 21 października 2016
Kochani

Dzisiaj ma się odbyć dostawa pudełek be Glossy i Shinybox. Zanim jednak obejrzymy, co będzie się znajdować w moim be Glossy, zobaczmy, jakie zestawienie podpowiedzi przygotowały obie ekipy.


W każdym pudełku be Glossy znajdzie się 5 produktów. Każda z nas otrzyma albo produkt YASUMI albo LAMBRE. Natomist Klientki VIP miały taki przywilej, że same mogły sobie wybrać, który produkt chcą otrzymać. W  boxie znajdziemy również produkt Glov ze specjalnej edycji.



A oto podpowiedzi od ekipy Shinybox, którego ja akurat nie zamawiam. Muszę przyznać, że nawet cienie produktów mnie nie kuszą do zakupu :)


Zapraszam do odwiedzin, gdzie w kolejnym wpisie pokażę Wam zawartość pudełka be Glossy, które do mnie dotrze.

4 komentarze:

  1. Nie jestem przekonana do takich pudełeczek ;)
    Ale może warto się przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co widziałam to oba są słabe, chyba już się przyzwyczaiłam do tego stanu rzeczy i tym bardziej nie tęsknię za tymi pudełkami. Ale czekam na Twoje wrażenia :) J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ostatnio nie robią na mnie wrażenia już pudełka subskrypcyjne - chyba sama wole sobie wybrać co chce i to po prostu zamowić/kupić.

      Usuń
  3. mnie na szczęście nie kuszą takie pudełeczka.;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)