Eveline Cosmetics - Krem do twarzy pod prysznic 5 w 1 - recenzja

piątek, 2 września 2016
Dzień dobry

Dzisiaj zapowiadana wcześniej recenzja kolejnego produktu Eveline, który miałam możliwość testować w te wakacje, a która jest nowością w naszych drogeriach. Muszę przyznać, że ten produkt był jednym z tych, który zaciekawił mnie najbardziej podczas otwierania paczki z nowościami. 


Do wyboru mamy trzy warianty kremów do twarzy pod prysznic, a mianowicie: krem do twarzy pod prysznic do cery normalnej i wrażliwej (niebieskie opakowanie), do cery mieszanej i tłustej (zielone opakowanie, zastępujący 5 kosmetyków) oraz do cery suchej i naczynkowej (różowe opakowanie). Za każdy z nich musimy zapłacić w regularnej cenie ok. 17.99 zł. 


Jakie są zapewnienia producenta?

KREM DO DEMAKIJAŻU POD PRYSZNIC na bazie inteligentnej formuły 5 w 1 zastępuje aż 5 kosmetyków:


MLECZKO DO DEMAKIJAŻU + PEELING + MASECZKA + SERUM + KREM

Kremowa formuła z dodatkiem złuszczających mikrodrobinek skutecznie usuwa z powierzchni skóry zanieczyszczenia i resztki makijażu, normalizuje pracę gruczołów łojowych, dzięki czemu długotrwale matuje i eliminuje problem błyszczenia się cery. Intensywnie nawilża i wygładza skórę oraz zapobiega powstawaniu niedoskonałości.
ZINCIDONE innowacyjny składnik aktywny regulujący wydzielanie sebum. Zapewnia długotrwały matowy wygląd cery i skutecznie zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych.
KWAS SALICYLOWY reguluje proces odnowy komórkowej, odblokowuje pory, rozjaśnia przebarwienia oraz redukuje niedoskonałości cery.



Moja opinia:

Produkt jest sprzedawany w tubce o pojemności 100 ml, która dodatkowo jest umieszczona w kartonowym zafoliowanym opakowaniu, które jest skarbnicą wiedzy na temat zawartości, działania itp. Kosmetyk należy zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia. 

Ta nowość Eveline ma przyjemną konsystencję i lekki zapach. Stosowanie produktu to czysta przyjemność. Na zwilżonej skórze twarzy należy rozprowadzić krem, a następnie kolistymi ruchami wykonać delikatny masaż. Na koniec dokładnie spłukujemy twarz letnią wodą.Na ogromny plus warto zaliczyć fakt, że krem łatwo rozsmarować na skórze, a po zmyciu nie zostawia tłustego filmu, a jedynie przyjemną w dotyku delikatną warstewkę. Z powodzeniem możemy użyć samego produktu, bez konieczności nakładania po nim kremu, skóra nie jest bowiem ściągnięta ani wysuszona. 

Jeśli chodzi o demakijaż, z powodzeniem zmyjemy tym produktem delikatny, dzienny make-up, co często czyniłam podczas wakacyjnego wyjazdu, zaoszczędzając czas :) Produkt nie podrażniał, nie zapychał, nie uczulał. Pozbywa się zabrudzeń z twarzy bez większego problemu. 

Jestem pod ogromnym wrażeniem tego kosmetyku i z pewnością sięgnę po niego ponownie! Polecam Wam zapoznanie się z nim, a może już mieliście okazję go stosować? Chętnie poczytam o Waszych wrażeniach. 

Miłego dnia!

Fakt, że otrzymałam produkt do testów nie wpływa na moją opinię.

Produkt można kupić w każdej drogerii oraz na stronie Eveline

13 komentarzy:

  1. Być może się na niego skuszę, skoro jesteś z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety nie moge uzywac mleczek.. tylko naturalne sposoby oczyszczania skory u mnie wchodza w gre :)
    slyszalas moze cos o GLOV? kolezanka opowiadala mi o tech rekawiczkach i zastanawiam sie nad kupnem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oto recenzja do mini Glov, ale mam dużą i uwielbiam, polecam, bo na wyjazdach jest niezastąpiona :)

      http://make-up-land.blogspot.com/2015/06/phenicoptere-glov-quick-treat-mini.html

      Usuń
  3. Posiadam testuję i niedługo coś wyskrobię o nim, ale troszkę zapewne nasze odczucia będą się różnić ;) Może nie tak bardzo bo nie uważam go za zły kosmetyk, no ale mam jakieś ale ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obawiam się, że mojemu makijażowi może nie podołać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubisz mocne oczko?:) ja uwielbiam!

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)