Zakupy ze zniżką w sklepie Missha online - szczegóły

piątek, 5 sierpnia 2016


Kochani
Jeśli kusiły Was zakupy w Missha online, teraz możecie skorzystać z promocji Black weekend, która rozpocznie się w najbliższy piątek,czyli dzisiaj :-) o godzinie 17.00 w sklepie Missha online!


Ja odpuszczam tę promocję, bo jak wiecie (śledząc mnie na Instagramie) jestem obecnie w Poznaniu, gdzie mogę skorzystać z okazji i udać się do sklepu stacjonarnego Misshy. Z pewnością to uczynię ;)

Co polecacie z tej marki?

3 komentarze:

  1. Ja mam słynną esencję z drożdży jak dla mnie cuuudo!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat muszę się przyznać, że nigdy nie słyszałam nic o tym sklepie internetowym, a sama dość dużo robię zakupów w sieci. Jednak odkąd wpadłam na torebki damskie w http://pl.aliexpress.com/category/200010063/torby-damskie.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.ebad1506N4txU3 to nie mogę wyjść z tej strony, ponieważ wszystko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ja również nie bardzo kojarzę ten sklep, ale może dlatego że osobiście bardzo dużo robię zakupów przez internet i ciężko jest mi zapamiętać te wszystkie miejsca. Bardzo dużą uwagę za to przykładam do tego czy dany sklep posiada opcję śledzenia przesyłek https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek która jest doskonałym rozwiązaniem w dzisiejszych czasach.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)