Pędzel Nanshy Fan - wachlarzowy, wielozadaniowy - nowość na rynku

czwartek, 11 sierpnia 2016
Dzień dobry

W dniu dzisiejszym przyjrzymy się nowości w asortymencie Nanshy, pędzlowi o wdzięcznej nazwie FAN. Co to za pędzel? Do czego możemy go użyć? Jak go oceniam?


Pędzle Nanshy lubię, mam już dwa w swojej kolekcji. Każdy dociera do nas w osobnym etui oraz posiada osłonkę, co zaliczam na duży plus!


Co wiemy o pędzlach Nanshy?

Jak przeczytamy na stronie ladymakeup.pl 

"Nanshy - firma zajmująca się sprzedażą profesjonalnych akcesoriów do makijażu. Pędzle oferowane przez markę są wykonywane z włosia syntetycznego oraz tworzone ręcznie z należytą starannością. Wysokie standardy oraz dbałość o szczegóły sprawiają, że produkty są najlepszej jakości. Nanshy pragnie spełniać potrzeby oraz wymagania konsumentów związane z wizażem. Profesjonalny makijaż staje się osiągalny dla każdego i na każdą kieszeń. Przedstawiciele marki to przeciwnicy stosowania przemocy wobec zwierząt. Dlatego nie dopuszczają się produkcji pędzli z włosia naturalnego. W ofercie spotkać można tylko i wyłącznie włókno syntetyczne. Ciekawy design podnosi ich atrakcyjność w oczach konsumentów."


Wachlarzowy pędzel do twarzy marki Nanshy został wykonany z wysokiej jakości materiału syntetycznego zwanego taklonem, który jest ceniony za delikatność i fakt, że pędzle nie powodują uczuleń i podrażnień. Widać, że pędzel jest wykonany z ogromną starannością. Posiada srebrną skuwkę i rączkę w kolorze czarnym. Na skuwce również widnieje nazwa marki, wytłoczona w bardzo elegancki sposób. Włosie pędzla jest dwukolorowe, miękkie, sprężyste.




Pędzel Fan jest wielofunkcyjny, a więc można go użyć do wielu czynności w makijażu. Jest idealny do tworzenia łagodnych przejść pomiędzy różem a bronzerem. Rewelacyjnie oczyszcza policzki oraz okolice oczu z osypanych cieni, brokatu, czy też nadmiaru pudru, nie naruszając przy tym wykonanego makijażu. Jest doskonały do nakładania pudru sypkiego jak i prasowanego. Pędzel świetnie sprawdzi się do nakładania maseczek i kwasów owocowych.



Pędzel łatwo utrzymać w czystości, nie gubi włosia oraz nie odkształca się po myciu.


Jego cena nie jest mała, bo w sklepie ekobieca.pl kosztuje 44,95 zł. Czy jest wart tej ceny?

Moja opinia

Przez ostatnie dni testowałam go, aby sprawdzić w jakiej roli będzie się u mnie spisywać najlepiej.  Muszę przyznać, że od razu spodobał mi się, że jest w idealnym rozmiarze, aby go zabrać do podręcznej kosmetyczki. Podoba mi się fakt, że pędzel posiada osłonkę, co chroni włosie przed odkształcaniem. Uwielbiam go stosować do nakładania rozświetlacza, jest w tej roli doskonały! Już się nie obawiam, że nałożę zbyt wiele produktu i efekt będzie przesadzony. Super spisuje się we wspomnianej wyżej roli, czyli łączeniu bronzera z różem, mam wtedy wrażenie, że wszystko jest idealnie nałożone i roztarte. Nie testowałam go do maseczek, bo wiem, że u mnie będzie miał zastosowanie przy okazji wykonywania makijażu. Według mnie jest to pędzel doskonały do oczyszczania osypanego cienia lub brokatu. Jest to pędzel, którego już nie może zabraknąć w mojej kosmetyczce. Zdecydowanie polecam go Waszej uwadze! 

A może już go znacie? Co sądzicie o takim pędzlu? 


Fakt, że otrzymałam produkt do testów nie wpływa na moją opinię.

3 komentarze:

  1. Nie znam tych pędzli, ale wielki plus za tak dobre podejście do zwierząt.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny ten pędzel. ja zakupiłam jakiegoś taniocha no name i jest tak rzadki, że do niczego się nie nadaje;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam takiego pędzla do usunięcia obsypanego cienia spod oczu :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)