Idealna okazja na zakup prezentu dla taty lub ukochanego - rabaty -50% na kosmetyki dla mężczyzn

środa, 22 czerwca 2016
Kochani

Zbliża się Dzień Taty. Możemy postawić na sprawdzony zestaw kosmetyków kosmetyków, który przyda się każdemu mężczyźnie. W dniach 22-23 czerwca jest ku temu doskonała okazja w Superpharm, gdzie obowiązują następujące promocje...


Warto również podsunąć informację o rabacie naszym mężczyznom, bo być może potrzebują coś kupić, a np. produkty do pielęgnacji i golenia są tanśze o połowę! Ja już przesłałam info mojemu narzeczonemu. A co Wy kupujecie dla swojego Taty?

1 komentarz:

  1. Właśnie na takiej promocji kupiłam dla mojego taty preparaty do pielęgnacji brody, z których się bardzo ucieszył :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)