Serwer Douglas padł, zakupów nie będzie?

wtorek, 10 maja 2016
Kochani

Aktualizacja wpisu sprzed kilku godzin, otóż na fanpage`u Douglas możemy przeczytać 

"Z przyczyn technicznych musimy przełożyć noc zakupów na jutro tj. 11.05. Niestety nasz serwer odmówił współpracy 😞 Bardzo Was przepraszamy za tę sytuację. Dobrą wiadomością jest to, że macie więcej czasu na zaplanowanie swoich wymarzonych zakupów
Dziękujemy za wyrozumiałość i raz jeszcze przepraszamy.
Zespół Douglas"

Ja się waham, ale promocja na MAC kusi ogromnie... a co Wy byście kupiły podczas tej promocji?

2 komentarze:

  1. Też mnie kusi Mac, zrobiłam wpis o pomadkach :) ale zamówiłam też najnowszą paletę od too faced :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dostałam od narzeczonego...hm, dostałam, ale otworzyć mam w dniu urodzin :) Zmykam poczytać :)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)