Zestaw Nivea z nowej serii Repair & Targeted Hair - wrażenia z testów i moja opinia

czwartek, 31 marca 2016
Kochani

3 marca zapowiedziałam na moim blogu testowanie zestawu nowości marki Nivea, a mianowicie duetu z serii Repair & Targeted Hair, w skład którego wchodzi szampon i odżywka. Produkty dostałam do testów, ale to w żaden sposób nie ma wpływu na moją ocenę. Dzisiaj, po codziennym stosowaniu kosmetyków, mogę przedstawić Wam moją opinię.

Jak pisałam wcześniej, duet ten jest przeznaczony do włosów suchych i łamliwych i ma na celu zregenerowanie ich. Oba produkty mają estetycznie wyglądające opakowania, zamykane na praktyczny klik.


 Nivea, Repair & Targeted Care, Szampon regenerujący do włosów suchych i łamliwych

Szampon posiada Systemem Inteligentnej Odbudowy, który ma być stworzony dla ochrony oraz odbudowy zniszczonych fragmentów włosów, tam gdzie jest to potrzebne. Produkt ma pielęgnować poprzez wykrywanie zniszczonych fragmentów włosów i odbudowanie ich dokładnie w tym miejscu, gdzie jest to niezbędne. Włosy zostają wzmocnione poprzez odbudowę ich wnętrza, są także chronione przed uszkodzeniami. Szampon zapobiega także ich łamaniu. Za 400 ml produktu trzeba zapłacić około 14 zł. 

Szampon jest w konsystencji gęsty, ale nie w takim stopniu, jak odżywka. Jest perłowy i niewielka jego ilość dobrze się pieni. Tak, jak pisałam wcześniej, mam swojego ulubieńca, jeśli chodzi o szampon i stawiałam temu produktowi wysokie wymagania, ale przede wszystkim zależało mi na tym, aby po jego zastosowaniu włosy nie wyglądały na nieświeże, niedomyte, co często się zdarza w przypadku produktów do włosów z keratyną w składzie. W tym przypadku nic takiego na szczęście się nie wydarzyło. Włosy po jego zastosowaniu wyglądały świeżo, nie były oklapnięte, nie przetłuszczały się szybciej. Kolejną zaletą w przypadku tego produktu jest fakt, że nie podrażnia skóry głowy i nie plątał moich włosów. Z chęcią kupię go ponownie.



Nivea - odżywka odbudowująca Repair & Targeted Hair 


Producent zapewnia, że dzięki formule z Nutri-Esencją zawierającą drogocenny olejek makadamia oraz Eucerit nasze włosy będą piękne i zdrowe. Odżywka Repair & Targeted Care z Systemem Inteligentnej Odbudowy została stworzona dla ochrony oraz odbudowy zniszczonych fragmentów włosów, tam gdzie potrzeba. Włosy zostają wzmocnione poprzez odbudowę ich wnętrza, są również chronione przed łamaniem i rozdwajaniem się końcówek.
Za 200 ml produktu zapłacimy około 12 zł.  
Odżywka jest gęsta, dobrze się ją rozprowadza na włosach, nie spływa z nich. Zapach, zarówno szamponu, jak i odżywki, jest przyjemny, nie nachalny, moja mama twierdzi, że to typowy zapach kosmetyków tej marki :)  Jeśli chodzi o używanie odżywki, niestety, nie było możliwe, aby używać jej codziennie, gdyż w tym przypadku włosy wyglądały na obciążone. Postanowiłam jednak, że przetestuję ją stosując dwa razy w tygodniu i w ten sposób działała super i nie zostawiała efektu "niedomytych włosów".  Czy wrócę do niej? Raczej nie, bo wolę mgiełki, którymi spryskuję włosy po umyciu, mam wtedy pewność, że nie będę musiała ich myć ponownie i nie będą przetłuszczone.
Czy zauważyłam, aby włosy były zregenerowane? Zauważyłam, że włosy miały ładny wygląd, dobrze się je rozczesuje, nie plączą się i mają delikatny blask. Regeneracji nie umiem zauważyć, bo zazwyczaj moje włosy są raczej w dobrej kondycji i nie rozdwajają się. 


Cieszę się, że miałam możliwość przetestowania tego duetu, bo dzięki temu znalazłam nowego ulubieńca do mycia włosów. Szampon z pewnością niejednokrotnie zagości w mojej włosowej pielęgnacji. 

Znacie te produkty? Używałyście ich?
 


4 komentarze:

  1. Ostatnio wiele czytałam o tych produktach
    ale jeszcze ich nie miałam
    pozdrawiam MARCELKA ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie używam odżywki i jestem oczarowana efektami :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co pamiętam nivea fajnie nawilża włosy, muszę sobie przetestować ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polubiłam się z tym duetem :) szczególnie spodobała mi się odżywka ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)