Walentynkowa promocja w Hean online

środa, 10 lutego 2016
 Kochani

W związku z Walentynkami sklepy prześcigają się w promocjach, ja Was o nich informuję, a Wy być może z którejś z nich skorzystacie :) Oprócz maskar w rewelacyjnych cenach w sklepie internetowym Hean do każdej paletki z czterema cieniami High Definition, za 1 grosz możesz wybrać cień do brwi w swoim ulubionym odcieniu! Zestaw o wartości 26 zł może być Twój za 15 zł!  Tutaj zamówisz swój wybrany zestaw. Do wyboru 8 kompozycji cieni High Definition oraz 4 odcienie cienia do brwi.

Cienie Hean mam i są identyczne, jeśli chodzi o pigmentację i trwałość, jak czwórki z My Secret, o których wielokrotnie Wam pisałam i które są hitem Drogerii Natura :)

Znacie Hean? Lubicie ich produkty?

2 komentarze:

  1. Nie miałam okazji jeszcze używać cieni tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam paletkę poczwórną od Hean, słada się z bieli, czerni, szarego i grafitu. Uwielbiam ją! Cienie są idealnie napigmentowane!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)