Uwielbiana Nude Tude w niskiej cenie w ...

środa, 3 lutego 2016
Kochane 

Ostatnio pisałam Wam o super promocji na paletę The Balm Nude Tude wraz z bazą pod cienie, stwierdziłam wtedy, że taniej być nie może, a jednak...

W sklepie Cocolita.pl kupimy ją za niecałe 90 zł, bo 89,99 zł. 

Muszę przyznać, że mam sentyment do tej palety. Kupiłam ją, gdy jeszcze na naszym rynku kosmetycznym palet było jak na lekarstwo. Skusiła mnie na nią pani w Marrionaud, sklepie, którego nie ma już w Polsce. Spisywała się super, zużyłam ją w 80%, co jest rzadkością w przypadku palet. Uwielbiam. Może kiedyś ponownie po nią sięgnę. Na plus warto zaliczyć piękny design opakowania, super jakość cieni, doskonałą pigmentację i brak osypywania się. Doskonale utrzymuje się na powiekach przez długie godziny. Idealna...

A co Wy o niej sądzicie?:)


9 komentarzy:

  1. Ja z The Balm dopiero zaczynam przygodę, tej paletki jeszcze nie miałam, ale kolorystyka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja skusiłam się na nią ostatnio, bo wygrałam w pracy bon do douglasa, a akurat była promocja :) uwielbiam ją, cienie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, dla mnie i tak za dużo na pewno:(

    OdpowiedzUsuń
  4. nie kusi mnie jakoś, bardziej marzy mi się naked3 albo chocolate bar :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam właśnie tą promocję i myślę czy by się nie skusić! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele osób chwali tę paletę. Ja na razie mam podobną, ale może kiedyś się na nią skuszę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę, ale szał ! Gdybym wiedziała wcześniej wstrzymałabym się z kupnem zoevy..

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)