Super promocja w sklepie The Body Shop, nowy beauty blender i nowe palety Sleek

piątek, 19 lutego 2016
Kochani

Szybkie info dla miłośników sklepu The Body Shop, otóż ...
"W dniach 18-21.02 przyjdź do The Body Shop i wybierz dowolny produkt GRATIS* na hasło "CUDA WIANKI *Przy zakupie za min. 29,90zł otrzymasz produkt do wartości 29,90zł gratis."



Już niebawem w sklepie beautyblender.net kupimy zupełnie nowy typ ukochanej gąbeczki do makijażu, tym razem będzie dostępna w wersji nude :)


Muszę przyznać, że wpadła mi w oko i jeśli pojawi się w Sephorze, to przy okazji Vip Day przygarnę ją :)



W Minti Shop kupimy już nową paletę Sleek, a mianowicie Sleek MakeUp Paleta cienie All Night Long oraz Sleek MakeUp Paleta cienie A New Day. Każda za niecałe 40 zł. 

To tyle o nowościach. Co wpadło Wam w oko? :) Mnie nudziakowy beauty blender :)

5 komentarzy:

  1. Moja paleta A New Day jest w drodze do paczkomatu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak Ty zastanawiam się nad beauty blenderem za jakiś czas :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz bardziej kusi mnie taka gąbeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że promocja nie obowiązuje w Anglii :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna promocja w The Boy Shop!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)