Oferta miesiąca w Douglas - co tym razem kupimy taniej?

wtorek, 2 lutego 2016
Dzień dobry

Rozpoczął się luty, a co za tym idzie, w drogeriach Douglas pojawiła się nowa oferta promocyjna, dzięki której wybrane produkty kupimy w dużo niższej cenie. Co tym razem możemy kupić?

Dezodorant antyperspirant w kulce Clinique za 45 zł zamiast 95 zł

Krem lipo-wypełniający do twarzy oraz pod oczy od Dr Ireny Eris za 69 zł / 50 ml

Tusz do rzęs marki Collistar, tym razem Art Design w cenie 69 zł, co i tak jest sporą kwotą jak na tusz do rzęs

Coś, co mnie zainteresowało, czyli olejek do ust Clarins w cenie 55 zł. Czy Któraś z Was go miała i może coś o nim napisać?:)

Puder rozświetlający marki Pupa w cenie 72 zł - na zdjęciu przypomina Mary Lou, czyż nie?:) 

Tak przedstawia się najnowsza promocja w Douglasie. Co Was kusi? Ja na chwilę obecną mówię pas :)





5 komentarzy:

  1. Ten olejek z Clarins bardzo chwali sobie Katosu i u niej pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. olejek z clarins jedynie mnie kusi, wiele osób go zachwala ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to zaraz zamawiam olejek :D Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejki i puder mnie zaciekawiły :) O rany, jak tu się powstrzymać ? ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)